Lets Play De sims 3 Exotisch Eiland | Deel 16


Het is weer zondag wat betekend dat ik voor jullie een nieuw filmpje online heb!
Kijken jullie weer mee wat Rosie, Nefje en mijn sim deze keer allemaal  beleven?

Let Op! Ik maak nog één of twee filmpjes van Exotisch Eiland en dan sluit ik deze serie! Want de aankomende uitbreiding Vooruit in de Tijd komt er aan en daar wil ik dan mee verder.

Veel Kijk Plezier!

4 gedachtes over “Lets Play De sims 3 Exotisch Eiland | Deel 16

  1. Hallo ik heb een vraagje ga je een andere familie maken in de sims 3 vooruit in de tijd lp’s ? Met een kind of peuter of je maakt een kindje oo ja……kan je iets meer in de romantiek doen aub. Ps: je maakt leuke filmpjes aleen iets meer aan de romantiek doen ga veder zo door !

  2. Hooi marii! Ik heb een vraagje: als ik een zeemeermin word dan worden mijn benen veranderd in een staart natuurlijk maar altijd als dat gebeurd word mijn staart paars, en nooooiiitt een andere kleur? En jounes is roze hoe krijg ik een andere kleur als staart

Geef een reactie

