Fansite wereld: Belmont review


Het is al weer een tijdje geleden dat ik een video review gedaan heb. Vandaag heb ik er weer één voor jullie.

Het is een beetje een eerste indruk maar ook meteen een review.
De wereld Belmont is gemaakt door Rosana van Simsnetwerk en Greg van Simcookie.
Je kunt zien aan de wereld zien dat er onwijs veel tijd in is gestoken. Alles is goed afgewerkt.

wat ik zo leuk vind is dat ze er beide ook iets persoonlijk ingestopt hebben. Zo heeft Greg een cookie resort gemaakt en vind je Juniorwood terug als resort waarvan ik zeker weet dat Rosana die gemaakt heeft.

Ik raad Belmont zeker aan om met je sims in te spelen er is zo veel ruimte en ook zo veel te beleven! Alle uitbreidingen komen echt op hun plek.
Ik kan dan ook niet anders zeggen dan good job!! en bedankt voor deze mooie wereld!

Download Belmont: Download

4 gedachtes over “Fansite wereld: Belmont review

  1. Ik heb geprobeerd te downlode mijn computer zei dat hij het ging doen maar ik hem nergens vinden om te instaleren ??? en ik heb het een paar keer geprobeerd en ik wil hem heel graag

Geef een reactie

