Fotomomentje september 2013


Vandaag zitten we alweer in de één na laatste dag van september. De herfst is nu echt begonnen.

Wat gaat de tijd snel. Deze maand stond vooral in het teken van stage, school en werken. Alles is echt weer begonnen wat ik ook wel weer prettig vind. Nog één jaar hard knallen en dan hopelijk in Juli mijn diploma halen.

Doordat ik het zo druk had deze maand heb ik weinig foto’s gemaakt. Ik waarschuw jullie alvast, het is vooral eten.

Lezen jullie mee?

 

Ik maak sinds ik stage loop weer lange dagen. Ik ga ochtends om 7.00 uur de deur uit en kom avonds tussen 19.00 en 20.00 weer thuis. Dat komt omdat ik ongeveer 1.5 uur op een dag moet reizen naar mijn stage plek. Ik vind niks lekkerder dan in de trein de spits te lezen. Deze had zo’n leuke voorkant.

 

 

Ik ben dol op karamel. Toen ik deze thee zag bij de Jumbo heb ik hem meteen mee genomen. Hij is lekker en ruikt ook lekker zoet waardoor mijn kamer soms heel lekker naar karamel ruikt.

 

 

Niks is lekkerder dan na een lange dag nog even op de bank te hangen in je pjamma. Ik ben echt dol op mijn disney pjamma’s ze zijn super cute en zitten ook nog eens lekker. Deze kocht ik bij de Primark.

 

 

Ik lees graag boeken, lekker op de bank of voordat ik ga slapen. Deze maand las ik de hongerspelen serie in één ruk uit. Ik kan niet wachten tot de nieuwe film uit komt. Welke boeken lezen jullie nu? en hebben jullie nog leuke aanraders? Op dit moment ben ik door mijn boeken heen en ben ik op zoek naar wat nieuwe boeken om te lezen. Tips zijn altijd welkom.

 

 

Mijn Laptop had ik opgestuurd voor reparatie. De webcam deed het al vanaf dag 1 niet en hij startte erg traag op. Daarnaast duurde het erg lang om een programma te laden. Gelukkig kwam hij na drie weken weer terug.  Ik zat toen in Zwolle dus mijn vader apte mij dat hij er weer was en nog niet erg verbeterd was. Hij stelde voor om er windows 8 op te zetten. Ik moet er heel erg aan wennen maar vind het best lekker werken.

 


Dat ik in het zwembad zou liggen in september had ik niet meer verwacht. Na een eerste school en stage week was ik blij dat ik op donderdag avond weer naar huis mocht. Vrijdags was het zo warm dat mijn moeder zij kom we gaan nog even zwemmen. Dus nog lekker genoten van een middagje zwembad. Dit was echt de laatste keer.

 

Deze handcrème kwam ik tegen bij de Action. Meteen mee genomen want ik ben dol op kokos.  De foto is een beetje wazig geworden omdat ik hem nachts had genomen. Ik vind de crème echt heel fijn, hij trekt snel in en ruikt echt heerlijk naar kokos als hij op is koop ik hem zeker weer.

 

Mila was weer in een terror modes zoals ik het noem als ze mega druk is. Nu had hij de weg naar boven gevonden en stond hij ineens in mijn kamer. Onze katten mogen niet naar boven omdat ze zo uitharen en ik vind het niet fris als ze bij mij in bed liggen.

 

En weer in de de bus richting stage. De eerste week heb ik zo veel gereisd omdat ik nog goed moest uitzoeken wat de snelste manier was. Ondertussen zijn we vier weken verder en heb ik denk ik de snelste manier gevonden. Nog maak ik genoeg reisuren in de week.

 

 

Ik was een dagje vrij en zag bij de Jumbo voorverpakte fruit liggen. Super lekker en gezond dus ik ging voor de meloen.

 

 

Lunchen bij mijn laptop, Die nieuwe vifit is echt heel lekker.

 

Hoe vaak ik mijn handen wel niet brand aan de oven of aan hete pannen. Ik besloot om nu echt een keer pannenlappen te kopen. Deze vond ik super cute met cupcakes. Gekocht bij de Xenos.

 

De chocolade van Bros vind ik zo lekker! Deze had ik nog niet geprobeerd en is goedgekeurd.

 

 

Ik sleep onwijs veel spullen mee naar stage. Nu paste het niet in mijn rugzak en besloot ik een nieuwe tas te kopen. Deze had ik op internet al gezien en ik besloot om naar de winkel zelf te gaan om te kijken of die werkelijk zo leuk was. Dat was hij zeker, hij is lekker groot heeft veel handige vakjes dus ik ben er blij mee. Ik heb hem gekocht bij Sasha in Zwolle.

 

Ik vind dit drankje zo lekker! Eens in de zo veel tijd mag ik hem van me zelf kopen. Normaal drink ik avonds thee.

 

Een beetje wazig foto maar Binky was weer in een op schoot bui. Ik had de hele dag gewerkt en eet dan avonds alleen voor de tv. Binky vind al dat eten ook wel interessant dus probeerde hij steeds bij me op schoot te kruipen in de hoop wat te kunnen snaaien. Het was hem uiteindelijk niet gelukt.

 

In de trein naar stage. Ik maakte deze foto omdat het buiten keihard regende.

 

Nu ik van die lange dagen maak heb ik geen zin meer om avonds nog te koken. Dus besloot ik langs de anytime te fietsen en voor deze keer maar patat te halen. Eigenlijk wil ik zo gezond mogelijk eten maar dat komt er nu echt niet meer van.

 

Super lief! Mijn oma stuurde me een kaartje om me succes te wensen met het nieuwe schooljaar. Ik vind het altijd leuk om zomaar aan kaartje te krijgen als je het niet verwacht. Bedankt Oma.

 

Expeditie Robinson is weer op tv! Ik ben trouwe kijker elke donderdag avond! Deze keer keek ik samen met mijn huisgenoot. Voor wie zijn jullie? Ik hoop dat Anna Alicia de finale gaat halen en stiekem hoop ik dat Geraldine de proef van Zimra wint.

 

 

Toen ik op vrijdags thuis kwam waren mijn ouders weg. Ik moest voor mijn eigen eten zorgen en ging voor taco’s omdat ik deze al zo lang niet meer gemaakt had. Ze waren weer lekker.

 

Deze armbandjes zag ik op instagram al een paar keer voorbij komen. Ik vind ze echt super gaaf en was op ebay al wat opzoek geweest. Nu kwam ik een Nederlandse webshop tegen die deze armbanden ook verkocht!
Ze waren in de aanbieding en gratis verzending dus na een middagje rondsnuffelen koos ik voor deze! Ik vind hem echt super leuk en ben er blij mee. Ik weet ook zeker dat ik nog wel vaker dit soort armbandjes ga kopen. Ik draag ze niet vaak doordat ik dat met mijn opleiding niet handig vind. (sporten)

Hij koste 7,99 ( normaal 14,95 volgens mij) en heb hem hier gekocht: http://www.armbandonlinekopen.nl/

 

Door het vele reizen luister ik weer veel muziek in de trein. Ik gebruikte vooral mijn telefoon maar die gaat er snel leeg van. Dus haalde ik mijn ipod weer uit de kast. Inmiddels heb ik spotify premieum genomen en luister ik al mijn favo muziek weer op mijn telefoon. Spotify heeft een offline modes, je download al je nummers op je telefoon en kan ze dan luisteren zonder dat je internet nodig hebt. Ik vind het ideaal zo heb ik al mijn favoriete nummers bij de hand en hoef ik niet heel internet af te zoeken om ze te vinden.

 

Ik probeer zo veel mogelijk te werken in de trein nu ik zo veel reistijd heb. Alles beter dan laat thuis komen en dan nog voor school bezig moeten.

 

Hier had ik zo’n zin in afgelopen week. Goddelijke chocola gewoon.

 

Cup a soepje als avond eten met wat stokbrood. Het is bijna een gewoonte dat ik dit eet. Het is lekker en makkelijk.

 

Nog even het nieuws kijken voordat ik naar school moet.

 

De les voor op school voorbereiden. Ik had van te voren niet verwacht dat die les super leuk zou zijn.

 

Mijn standaard eten op donderdag. Aardappel schuifjes met boontjes en een hamburger. Lekker makkelijk en lekker.

 

Het was weer donderdag avond. Zien jullie dat stukje van mijn pjamma met ioor? Naast een minny mouse had ik ook een winney the pooh pjamma bij de primark gehaald.

 

Ik kwam thuis en zag dat mijn vader bezig was met een nieuw project. Onze hal gaat hij opknappen. Als dat gedaan is, heeft hij onze hele huis verbouwd. Dat heeft mijn vader helemaal zelf gedaan. Ik ben benieuwd naar het eindresultaat.

 

Mila was deze maand jarig en is nu al weer één jaar. Hij kreeg niet echt een cadeautje maar omdat ze haar andere krappaal kapot had gemaakt had ze een nieuwe gekregen. Hij licht nu alleen nog maar in zijn holletje.

 

Maupie wist nog niet goed wat ie van dat nieuwe ding moest vinden.
Dat waren al weer de foto’s van deze maand. Wat hebben jullie in september allemaal gedaan?

Geef een reactie

