Lets Play, De Sims 3 Exotisch Eiland | Deel 14 ResortGoeroe


Heeee,
Het is weer zondag wat betekend dat ik weer een nieuw sims filmpje voor jullie heb. Zondag betekend voor mij ontspannen, uitrusten en alleen maar dingen doen die ik leuk vind.  Daar hoort natuurlijk een nieuwe lp bij.

Veel kijkplezier

7 gedachtes over “Lets Play, De Sims 3 Exotisch Eiland | Deel 14 ResortGoeroe

  1. Heet Marii ik vind je filmpjes super super leuk en ik ben zelf ook helemaal verslaafd aan sims 3 maar ik vroeg me af of je ook met sims 3 exotisch eiland met Marii een kindje kind krijgen want ik wil wel heel graag eens een keer zien hoe dat is en dan het liefst een meisje xxxxxxx anke

Geef een reactie

