The Autumm Tag


 

Ik liep afgelopen week naar het station en ik zag overal mooi gekleurde bladeren liggen. Het regende veel en het word kouder. We kunnen zeggen dat de herfst toch echt begonnen is.  Ik zelf ben echt een zomer mens maar stiekem vind ik het erg leuk als de herfst begint.
Deze TAG kwam ik op verschillende blogs tegen en ik wilde hem ook doen.  Lezen jullie mee?

For Autumm Whats Youre…….

Favourite thing about it?

Ik vind het leuk om te zien dat de bomen van kleur veranderen. Die mooie groene bladeren die van rood naar geel of bruin veranderen. Toen ik nog klein was sprong ik altijd in een bult met bladeren en gooide ze dan over me heen. Stiekem zou ik dat best nog wel leuk vinden om weer eens te doen. Verder vind ik het lekker dat we weer de pantoffels aan kunnen, lekker bij de warme kachel kunnen zitten en weer lekkere truien kunnen dragen.

Favourite Drink?

Ik vind thee de laatste tijd echt lekker. Vooral de gekarameliseerde peer van pickwick. Koffie drink ik niet zo veel maar als ik het drink heb ik het liefst  de caramelloo bij mij op school. Dit is koffie met karamel en daar boven op een grote lading slagroom met caramel siroop en caramel vloken.

Favourite scent/candle?

Ik heb de geurkaarsen eigenlijk nog maar net uitgevonden. Ik vind het heerlijk om ze te branden en heb er nog niet zo veel uitgeprobeerd. Nu heb ik één aanstaan die ruikt naar een veld katoen. Verder heb ik op mijn kamer in zwolle één die ruikt naar magnolia ruikt. Verder ontdekte ik bij iemand anders waxmelts. Ik ben van plan om binnenkort een brandertje te kopen en er een paar te bestellen.

Best Lipstick?

Zoals jullie weten draag ik weinig make-up en heb ik dus geen lipstick, zelfs geen lipgloss. Ik draag het liefst gewoon een lippenbalsem zonder kleurtje. Als ik wel één met een kleurtje koop is dit vaak licht roze, nude of perzik achtig.

Go to moisturizer?

Tja, net als hierboven draag ik weinig make-up. Wel gebruik ik dagcreme om mijn gezicht te beschermen overdag. Ook reinig ik mijn gezicht elke ochtend en als ik het niet vergeet avonds ook. Ik gebruik altijd de producten van niveau. Als heeft neutral ook een face lijn uitgebracht en wil ik die ook graag nog eens proberen. Aangezien ik een erg gevoelige huid heb.

Go to colours for the eye?

Ik vind in de herfst nude looks wel erg mooi. Ik zelf houd hier erg van en gebruik dat ook vaak. Ook wat donkere pastel kleuren vind ik mooi. Ik zelf gebruik alleen met uitgaan wat oogschaduw voor de rest nooit. Meestal ga ik dan ook voor een nude look.

Favourite Music?

Ik luister echt van alles en nog wat. Van dance naar rock, hiphop en alles wat daar tussen zit. Op dit moment vind ik het nummer Burns echt heel fijn om naar te luisteren.  Als ik kijk naar mijn favoriete muziek altijd dan luister ik toch vaak nog naar Krezip. Maar ook Christina Auguilera komt geregeld terug in mijn playlist.

Favourite outfit to wear?

Ik zelf houd echt van confi kleren en dat zijn voor mij vaak sportbroeken die lekker baggy zijn en een lekkere trui of vest. Vooral in de herfst vind ik het heerlijk om in truien en vesten rond te wandelen. Vooral van die dikke truien omdat ze zo lekker warm zijn.

Autumm Treat?

Echt iets op mijn verlanglijstje heb ik in de herfst niet. Wel vind ik het heerlijk om lekker met een kop thee op de bank te zitten met een lekkere geurkaars aan. Kijken naar alle leuke tv series die nu weer beginnen of lekker achter mijn pc hangen blogjes lezen en filmpjes kijken.

Favourite place to be?

Dat is echt bij mijn ouders. Ik vind het op maandag nooit leuk om weg te gaan en op vrijdag ben ik altijd blij om weer thuis te komen. Mijn katten zijn thuis en ach wat mis ik die mormels als ik in Zwolle ben. Daarnaast heb ik veel van mijn belangrijkste spullen daar staan. Voornamelijk mijn pc waar ik op game. Ik heb er meer kleren liggen en mijn bed is er gewoon beter. Eigenlijk sleep ik elke week wat spul mee naar Zwolle en weekends wissel ik weer wat kleren om.

Wat zijn jullie favoriete dingen in de herfst?

Bron foto’s Weheartit

Een gedachte over “The Autumm Tag

Geef een reactie

