Fotomomentje Augustes 2013


Vandaag is het 1 september wat betekend dat de maand Augustes alweer voorbij is. Dit was de maand waarin ik afscheid nam op mijn stage, genoot van nog een weekje rust en ik ook al weer een dag naar school ging. Deze maand heb ik minder foto’s gemaakt dan anders. Dit omdat ik vooral veel thuis ben geweest.

Kijken jullie mee?

 

 

Ik ging met een vriendin naar de bios. Grown Ups 2 hebben we gezien. We hadden deel 1 al gezien maar deel 2 vond ik ook geweldig! Als je van humor houd dan is deze film echt een aanrader.

 

Een zelfie van toen ik nog blond haar had.

Ik ging op stap met 2 vriendinnen. Elk jaar naar het zelfde feest en elk jaar is het weer super gezellig. Jan Smit kwam optreden maar ik heb niet zo veel met hem. Ik kwam vooral voor mijn favorite coverband Jetset. Ze weten er altijd een feestje van te maken en ik kwam dan ook kapot weer thuis.

Boefie was ook weer van de partij. Af en toe is die zo lief maar af en toe is hij zo vervelend.

Ik kwam op mijn stage voor de laatste drie werkdagen en dit lang voor mij klaar. Super lief cadeautje van mijn stagebegeleiders en collega’s daar. Ik heb er echt een top tijd gehad en vind het dan ook erg jammer dat mijn stage en werk periode er op zit. Hopelijk mag ik volgend jaar zomer terug komen.

En toen was mijn laatste dag echt aangebroken. Ochtends als ik begon controleerde ik altijd het water voordat we konden zwemmen. Nu mag ik dat nog elke zaterdag op mijn werk doen.

Ik had deze maand ook mijn 2e Sollicitatie gesprek voor mijn eindstage. Spannend!! door een vertraging kon ik de sneltrein halen en was ik een half uur te vroeg op plaats van bestemming. Dus ik besloot ff een ice koffie te halen en deze in de zon op te drinken.

In het zonnetje wachten tot de goede bus voorbij zou komen.

Na mijn sollictatie gesprek ging ik nog even Groningen in. Daar kocht ik bij de hema nieuwe schoolspullen. Ik zag deze pennen en vond ze super cute!! Een nieuwe etui was ook wel eens nodig en ik kocht nog een schrift om in te schrijven.

Eindelijk kon ik mijn haar weer eens verven. Ik wilde het al heel lang maar durfde niet omdat ik vier dagen in de week zwom. Nu is dit nog maar één dag in de week en besloot ik het weer te doen. Hier zit het er net in en had ze mijn haar gekruld. Het ziet er nog erg donker uit maar nu twee weken verder is het de kleur die het hoort te zijn en ik ben er echt super blij mee.

DIt maakt me zo blij! Mijn teakwondo spullen konden weer in de tas en de eerste training van het jaar begon weer! Helaas kan ik door mijn stage tijden en school niet meer trainen omdat ik het gewoon weg niet kan redden. Ik baal hier enorm van. Toch is het niet anders, zo nu en dan hoop ik even te kunnen trainen. Want ja zonder mijn sport kan ik eigenlijk niet. Daarnaast ga ik mijn traingsmaatjes onwijs missen natuurlijk.

Het eerste verslag van school kon ook alweer getypt worden. Dat terwijl ik nog vakantie had.

Binky en Mila gezellig samen. Dat gebeurd niet vaak

Ik ging met drie vriendinnen een dagje schiermonikoog. Wat heb ik er genoten zeg. We huurden fietsen en zijn zo het hele eiland over gecrost. Het was super warm weer en ik ben dan ook weer levend verbrand. Zo niet bij stil gestaan dat de zon het nu nog goed doet.

Lekker Italiaans ijs eten. Ik had pistace, witte chocolade en citroen. Het viel me een beetje tegen alleen de citroen smaakte echt naar citroen.

Binky en Skipper samen! Ik heb ze beide gekregen vier jaar geleden. Ze kunnen niet met maar ook niet zonder elkaar.

Ik haalde de 1000 youtube subsribers! Nog steeds kan ik het niet geloven inmiddels zijn het er al 1043. Ik uploade een gift die je hier kan terug vinden.

Het was weer tijd om naar school te gaan. Dus ik ging weer naar mijn kamer in Zwolle. Welkom thuis dacht ik toen ik de keuken binnen liep.

De Primark, Almere zit ongeveer 40 min reizen vanaf Zwolle. Ik besloot nog even heen te gaan om een paar dingen op te halen.

Slushpuppy ik vind dat zo lekker he!

De buit! Ahum ik wilde een paar dingen. Vervolgens kwam ik met drie tassen en een lichte bankrekening weer thuis.

Ik kocht er onderandere dit make-up tasje! Ik heb weinig make-up en hem ook helemaal niet nodig maar ik kon hem niet laten liggen. Hij is toch super cute!! Ik heb er mijn lippenbalsum verzameling maar in gestopt.

Ook deze handschoenen kon ik niet laten liggen! Ik heb ze nog lang niet nodig maar ze zijn super handig en cute!

Omdat het in de keuken zo’n bende is. Kook ik altijd zo veel mogelijk op mijn kamer. Deze keer was het zelf gemaakte pizza broodjes. Ik had een ciabata met daarop tomaten puree, salami, kaas en paprika.

Het lekkerste toetje ooit!

Nieuwe ranja met icetea smaak! Ik ben benieuwd of het ook echt naar ice tea smaakt.

Sinds ik de hunger games heb uitgevonden ben ik verslaafd! Deel 2 heb ik bijna uit en ik wil de film ook gewoon zien.

Mijn ventje lag weer heerlijk te rollebollen in de tuin.

Vrijdag ging ik met mijn naamgenootje ff Groningen in. We kennen elkaar van sp2 waar zij moderator is en ik af en toe ff rondsnuffel. Op een EA event hadden we elkaar ontmoet en haar oma woont in het zelfde dorp als mijn ouders. Toen ze langs ging konden we ff meeten en hebben we gezellig door Groningen gelopen en bijgekletst.

één keer in het jaar is er bij ons grasbaanrace. Ik zelf ben helemaal gek van de zijspan races. Dit jaar was het EK wat echt genieten was! De Radler kon natuurlijk niet ontbreken.

Daar rijden de zijspan combinaties naar de start! Mijn favorite team werd tweede na een ernstige crash. Ik vind het nooit leuk om te zien dat ze crashen gelukkig liep het deze keer aardig goed af voor ze.

En dan was het weer voor deze maand! Aankomende maand begint mijn stage en school weer. Dat word weer een ritme van stage, school en werk.

Liefs Marii

6 gedachtes over “Fotomomentje Augustes 2013

  1. Zo heel wat gelezen ,en je geverfde haar gezien .je hebt je niet verveeld zo te lezen .En wie maakt de keuken daar weer schoon .hihihihihi.

    • he hooi,

      hahaha ja leuk he!! 🙂 maar is nu al wat minder donker als op de foto hoor 😉

      Jaaa ik maak de keuken dus niet schoon!! er is nergens meer plek om fatsoenlijk te kunnen afwassen :O

Geef een reactie

