1000 Youtube Subscribers!!


Wauw, ik keek net op mijn youtube pagina en ik zag dat ik gewoon over de 1000 subscribers heen ben.
Toen ik begon met het maken van sims filmpjes had ik nooit gedacht dat ik dit zou gaan halen.

Ik wil jullie allemaal heel erg bedanken voor het kijken naar mijn filmpjes, de positieve reacties. Hierdoor blijf ik met plezier filmpjes voor jullie maken en houd ik er ook nog lang niet mee op!
Om jullie te bedanken heb ik voor jullie een modern familie resort gemaakt. Er is veel te doen voor zowel kids als volwassen sims.

In het volgende filmpje zien jullie het resort. Ik heb hem dit keer anders gefilmd dan ik normaal zou doen. Ik hoop dat jullie het leuk vinden.
Vind je het bouw gedeelte nou niet leuk? Scroll het filmpje dan door want in de laatste paar minuten zie je de gameplay en overview van het resort.

Allemaal heel erg bedankt!!

Download Resort: Simsnetwerk.com

9 gedachtes over “1000 Youtube Subscribers!!

  1. Wauw! Ik ga hem downloaden! Maar een vraagje, als ik jou Resort probeer te downloaden, ik klik op de file (Ik heb alle accesoires en uitbreidingspaketten) komt er een wit scherm! Hoe moet ik hem dan downloaden?

  2. Echt een cool resort joh! Ik wil echt dit gave resort in mijn spel hebben, maar even een vraagje: Als ik een uitbreidingspakket niet heb wat jij wel hebt, en je hebt hem gebruikt in je zelfgemaakte resort, kan ikHet dan toch downloaden? Please! Ik wil heeeel graag je resort hebben!!!!
    Groetjes, simslover!

Geef een reactie

