Lets Play De sims 3 Exotisch Eiland | Deel 10


Dit is mijn laatste week vakantie en de meeste tijd die ik heb besteed ik lekker aan het simmen. Vandaag heb ik weer een nieuw filmpje online.
Daarnaast ben ik dit weekend niet thuis en zal er zondag geen filmpje online komen!
Daarna moet ik weer naar school en zal ik proberen om elke zondag een filmpje online te zetten.

Veel Kijkplezier

5 gedachtes over “Lets Play De sims 3 Exotisch Eiland | Deel 10

  1. Heyy,
    Kan je bijv. ook eerst De Sims 3 Studententijd installeren, en pas daarna De Sims 3 Jaargetijden?
    Of moet het in een bepaalde volgorde ofzo?
    xx πŸ˜€

Geef een reactie

