Lets Play De Sims 3 Exotisch Eiland | Deel 8


Ook deel 8 is al weer klaar 🙂 kijken jullie mee naar onze avonturen.

6 gedachtes over “Lets Play De Sims 3 Exotisch Eiland | Deel 8

  1. IK VIND HET ECHT SUPER LEUK dat je sims speelt ( : ik hou trouwens ook niet van vis maar ik vind kibbeling wel lekker xD

    gr amber

    ps ik wil mijn sim ook in een zeemeermin veranderen ) : het gaat wel lukken!

    • Weer een super leuk filmpje en ik vind het ook leuk dat je nu een zeemeermin bend ! Ps. Maak je filmpjes niet korter ze zijn zo goed mag natuurlijk langer haha

Geef een reactie

