Fotomomentje: Juli 2013


Vandaag is het 31 Juli wat al weer betekend dat de maand al weer voorbij is. Juli was een maand waarin ik een week lang feestjes had. Ik erg veel heb gewerkt op twee plekken. Ook hadden we eindelijk het mooie zomerweer waar ik al zo lang naar had uitgekeken.

Kijken jullie mee naar wat ik deze maand allemaal gedaan heb?

Terwijl ik moest wachten op de trein. Kocht ik bij de starbuks een karamel frappachino.

Yes, eindelijk bemachtigde ik ook Exotisch Eiland. Na het annuleren van mijn bestelling bij Dixons vond ik bij de Bart Smith de LE versie.

Met taekwondo gingen we uiteten om het seizoen gezellig af te sluiten. Het was erg gezellig en vooral het toetje vond ik heerlijk.

Een vriendin van mij ging met haar vriend geregistreerd partnerschap doen. Ze hadden er een groot feest van gemaakt. Het was erg gezellig. Omdat het toch wel een speciale gelegenheid was moest ik er natuurlijk netjes uitzien. Dus ik trok mijn rokje maar weer eens uit de kast.

Wat is dit onwijs lekker bier! Ik heb mijn nieuwe zomerdrankje gevonden.

Genieten van het mooie weer met een Radler.

Ik ging samen met een vriendin shoppen in Utrecht. Utrecht vind ik zelf een erg mooie stad en kom er dan ook graag. Zoals altijd lunchen we bij de La Place.

Genoten we op een teras van een swirl.

En we sloten af bij de MAC. We waren hier rustig aan het eten toen er naast ons ineens een groepje ging staan en dingen zochten. Het leek net alsof ze wat kwijt waren. Ik dacht er is iets van ze gesloten ofzo. Maar er bleek dus een muis rond te wandelen in de MAC. Ik heb zo gelachen de hygiëne van de mac gaat boven alles. Niet dus. Gelukkig hebben wij de muis niet gezien en zijn we daarna ook weg gegaan.

Station Groningen. Op de terug reis hadden we vertraging en miste ik mijn aansluiting naar huis. Gelukkig was het nog warm. Ik vond het daarom ook niet erg om een half uurtje te wachten.

Mijn oude birkenstocks waren erg aan vervaging toe. Na heel Utrecht te hebben afgezocht vond ik deze eindelijk. Ik had deze kleur al in een andere soort gezien maar die wilde ik niet. Ik heb namelijk steunzolen voor mijn houding en voeten. Birkenstocks zijn de enige slippers waar ik het een langere tijd op volhoud om te lopen.

In Utrecht hebben ze ook een Lush winkel. Ik had er al veel over gelezen en was wel benieuwd dus ik liep even binnen. Eigenlijk wou ik de lemony flutter kopen maar toen zag ik dit potje met handcrème. Er staat bij dat deze voor droge handen is. Waar ik door al het zwemmen erg veel last van heb. Ik moet zeggen deze crème werkt best goed. Alleen de geur vind ik niet bepaald lekker.

Dit leuke boekje zag ik bij de Hema liggen. Hema heeft echt leuke schoolspullen en boekjes etc. Ik heb bij mijn laptop/PC altijd wel boekjes en papiertjes liggen omdat ik vaak van alles opschrijf om te onthouden. Nu heb ik een leuk boekje die ik erg handig vind. Aan de ene kant heb je een To Do lijstje en de andere kant is voor notities. Erg handig.

Nadat ik de film al een keer gezien had en ik zag dat mijn broertje het boek had liggen besloot ik om hem te gaan lezen. Ik moet zeggen het boek valt me erg tegen. De film vond ik leuker. Normaal lees ik boeken vaak binnen een week of twee uit. Ik ben nu nog niet op de helft.

Mijn schatjes genoten ook van het heerlijke weer.

Ik belande spontaan bij een vriendin thuis. Ze had een waterpijp gekocht en we gingen hem uitproberen met kersentabak. Ik vond het naar fruitella smaken.

Zo eet je natuurlijk  nibit rings.

Jummy

Ik was op tv! Ons zwembad bestond 80 jaar en daarom kwam RTV Noord filmen. Ik was toevallig die dag met mijn moeder aan het zwemmen. Een vriendin van mij stuurde deze foto met de boodschap: KIJK je bent op tv!! Het was een erg leuk stukje.

Aan het begin van de maand had ik mijn bureau opgeruimd. Het is nu al weer een teringbende.

Schatje zat zo op de krap paal. Super lief of niet.

Lang geleden dat ik dit drankje gehad heb. Vroeger noemden mijn moeder en ik dit smurfen drankje. Het is natuurlijk gewoon Blue Curaçao.

Met de warme dagen had ik het geluk dat ik alleen de ochtenden moest werken. Dus kon ik middags heerlijk genieten bij het zwembad.

Een Karamel Cornetto super lekker. Ze zijn te koop bij de Albert Heijn.

Weer een heerlijke middag genieten bij het zwembad.

Lekker hoor zo’n dubbel likker. De zonnebril heb ik trouwens ook nieuw gekocht in Utrecht.

Deze boeken wou ik stiekem al heel lang. Ik heb ooit eens deel 1 geleend van de bieb en gelezen. Ik was toen helemaal verkocht. Toen ik afgelopen week de film ook had gezien wist ik dat ik de andere delen ook wilde hebben. Bij Bol.com hadden ze een leuke aanbieding 2 + 1 gratis. Daar heb ik meteen even van geprofiteerd.

Tenen gelakt in dit lekker zomerse kleurtje van de Hema.

De Adidas webshop is mijn favorite webwinkel. Ik ben er lid wat  betekend dat ze achter de schermen vaak leuke korting hebben. Ik had begin deze maand al een korte broek, een windjack en t-hirt gekocht. Ook deze maand kon ik het niet laten om even te kijken. Toen ik zag dat ze de t-hirt voor 14 euro hadden en de trui ook was afgeprijsd besloot ik om ze te kopen. Voor mijn stage volgend jaar wil ik nette sportkleren. Nu kan ik er helemaal weer tegen aan.

Vrijdag had ik een werkdag van 13 uur. Eerst moest ik op mijn stage werken en avonds moest ik nog in het zwembad werken. Ik had een uur pauze dus besloot een patatje oorlog te halen en die op mijn werk op te eten.

Een nog leeg zwembad. Mijn laatste avondje werken en nu heb ik drie weken vakantie.

Zaterdag middag moest ik nog even werken in het zwembad. Na een ontruiming wegens onweer ging de middag erg snel om. Avonds had ik een BBQ bij een vriendin van me. Deze was erg gezellig al was ik wel helemaal gesloopt van drie drukke weken werken.

Mijn favoriete Pringles

Dat mijn zusje graag mag knutselen en tekenen wist ik. Maar dat ze zo creatief was wist ik niet. Deze week moesten mijn vader en ik haar naar haar werk brengen. Daar liet haar begeleider zien wat ze er allemaal maakt en doet. Deze schaal had ze zelf bedacht. Ik vond het erg leuk om te zien dat ze het daar zo naar haar zin heeft en lekker haar ding kan doen. Ik kreeg deze schaal van haar cadeau super lief! Ik ben er erg blij mee.

Ik heb deze maand ook klein auto ongelukje gehad en daarvoor moesten we met de auto langs de garage. Daarna ging ik even langs de kruitvat en spotte ik een leuke collectie van essence. Ik kocht er deze lipenbalm omdat ik hem super schattig vond. Helaas was de nagellak die ik leuk vond al weg.

Ook was de maybelline mascara bij de kruitvat in de aanbieding voor 9 euro. Deze was nieuw en ik dacht laten we hem proberen. Mijn eerste indruk: Jaa, hij doet zijn werk en inderdaad krijg ik er dikke wimpers van.

Selfie

Deze panorama foto heb ik met de ap panorama gemaakt. Dit is het zwembad bij ons in het dorp. Jullie zullen wel denken wat is dat een groen water. Klopt! het is een zoutwaterbad en helemaal natuurlijk. Je kan er niet in drijven zoals in de zoute zee maar het water is en smaakt erg zout. Perongeluk wat water binnen krijgen is hier geen pretje. ( in chloor ook niet) Met warm weer vertoef ik hier graag. Dit is voor mij echt zomer.

Dat was het al weer voor deze maand. Wat hebben jullie deze maand gedaan met het heerlijke weer?

marii_logo

2 gedachtes over “Fotomomentje: Juli 2013

Geef een reactie

