And This is who i am tag #1


Op een rustige dag zoals vandaag snuffel ik vaak wat rond op andere blogs. Ik kwam een onwijs leuke TAG tegen. And this is wo i am, zijn plaatjes die je op deze TUMBLR vind. De plaatjes laten zien waar je van houd of hoe jij bent.
Kijken jullie mee naar mijn eerste deel?

Het kan ook niet anders, ik speel de sims nu ruim 11 jaar. Het is en blijft mijn favoriete game. Je kan er alle kanten mee op en eigenlijk verveeld het nooit.
Ik zelf speel vaak zo realistisch mogelijk maar toen ik jonger was vond ik het ook altijd leuk om magere hein langs te laten komen. Kortom sims verveeld mij nooit.

Ik denk dat ik dit wel één van de belangrijkste dingen in het leven vind. Gelukkig zijn is het enige wat ik wil. Ik doe vaak, alleen dingen waar ik me goed bij voel en waar ik blij van word. Anders doe ik het gewoon niet.

Ik ga bijna elke dag zonder make-up de deur uit. Ik vind het maar niks al die smeersels over mijn gezicht. Daarnaast houd ik van een natuurlijke look en de mensen in mijn omgeving kennen mij niet anders dan zonder make-up. Ik voel me daar goed bij en vind me zelf ook mooi genoeg zonder.
Als ik make-up draag dan is dit vaak alleen wat mascara en soms een beetje oogschaduw of oogpotlood. Dit is uiterst zelden.
Waar ik wel gek op ben zijn verzorgingsproducten en dan met name lippenbalsems waar ik niet genoeg van kan hebben.

Ik ben een allemansvriend. Ik kan het vaak met iedereen wel vinden. Tenzij mensen mijn vertrouwen schenden of me erg beledigd hebben. Dan kan ik wat minder vriendelijk zijn.

Mijn ouders hebben mij blauwe ogen gegeven. Ik ben er blij mee want over het algemeen vind ik dit toch de mooiste kleur ogen.

Ik ben gek op water. Zodra het mooi weer word vind je mij in een zwembad. Daarnaast geef ik ook elke week zwemles aan kinderen wat ik met veel plezier doen. Ik ben echt een waterrat op dit moment lig ik voor mijn werk vijf dagen per week in het water. Heerlijk ik kan er geen genoeg van krijgen.

Ik doe eerst en daarna denk ik pas. Dit is echt een eigenschap van mij. Hoe vaak ik niet heb gehad dat ik ergens mee begonnen ben en vervolgens eerst denken handiger was geweest. Ik kom het steeds weer tegen maar het stoort me niet. Ik ben nu eenmaal zo.

Ik ben dol op katten. Vanaf dat ik klein ben hebben wij altijd al katten gehad. Ik ben er mee opgeroeid. Ze brengen leven in huis en niks is fijner dan thuis komen en worden begroet door ze. Even met ze spelen of knuffelen doe ik graag.

Hier geloof ik echt in. Ondanks dat ik al weer een ruime tijd geen relatie heb. Ik denk echt dat iedereen wel een soulmate heeft. Die van mij hoop ik ooit te vinden 😉

I’m a blond girl! Ik hou echt van mijn blonde haren. Ik heb het ook nog nooit aangedurfd om mijn haar helemaal in een andere kleur te verven. Wel heb ik eens donkere plukken gehad of de onderkant van mijn haar bruin geverfd maar ik zou het nooit helemaal anders verven. Daarvoor vind ik mijn haar kleur te mooi.

marii_logo

Geef een reactie

