Lets Get Personal #1


Het is al weer een tijdje geleden dat ik een persoonlijke update heb gepost. Ik dacht daar is het wel weer tijd voor. Af en toe zal ik onder Lets Get Personal een persoonlijke update plaatsen. Hierin vertel ik hoe het met me gaat en waar ik nu mee bezig ben.

Ondertussen is het hier in het hoge  noorden al twee weken vakantie en mogen we eindelijk van het heerlijke weer genieten! Ik zelf heb een zes weken contract gekregen op mijn stage waardoor ik nu al twee weken lekker aan het werk ben.
Ook heb ik mijn 3e jaar van de opleiding afgesloten en mag ik straks eindelijk aan mijn laatste schooljaar beginnen.
Het enige waar ik nog druk mee bezig ben is solliciteren voor een eindstage. Ik heb veel pech gehad waardoor ik nu nog geen stage plek heb. Gelukkig heb ik via, via de kans gekregen om op een erg toffe plek stage te lopen en kan ik aan het einde van deze vakantie solliciteren. Wish me luck!!

Verder heb ik totaal geen plannen voor deze vakantie ik zie wel wat ik ga doen.

Sommigen van jullie zullen zich wel afvragen wanneer er een nieuw filmpje online komt.
Ik heb weinig vrije dagen en als ik deze heb wil ik er van genieten. Hierdoor wil ik niet me verplicht voelen om een filmpje online te zetten!
Ik moet het leuk blijven vinden om deze filmpjes te maken en niet omdat het moet. Dus als ik er zin in heb komt er een filmpje online.
Wanneer dat zien jullie dus vanzelf!

Wat zijn jullie plannen voor deze zomer?

marii_logo

Bron foto: WeLoveit

 

Geef een reactie

