Zaterdag 13 Juli Exotisch Eiland Livestream!!


livestream 1

Aanstaande zaterdag houd ik een livestream met Exotisch Eiland! Het is een nieuwe familie dus ik speel niet met mijn huidige lets play famillie!

Kom je ook kijken? Er zal een chat aanwezig zijn dus je kunt niet alleen kijken maar ook tegelijk met mij chatten.

De Livestream link komt zaterdag online!!

Tot dan!!

6 gedachtes over “Zaterdag 13 Juli Exotisch Eiland Livestream!!

  1. Ow fat lijkt me zo leuk!!
    Ik kom zeker als ik kan ff vragen of ik daar tijd voor heb maar tja ik zou dit eigelijk niet willen missen!!

    Maar ja is het ook mogelijk om daarna de livestream op yt te zetten dat zou heel leuk zijn en ja ik ga het plannen want chatten met jou lijkt me super vet dit moet je zeker vaker doen meschien een keer in de drie twee maanden

  2. Nog ff een vraagje over die livestream moet je daar een account voor hebben en als je dat nodig hebt waar kun je dat asnmaken??

  3. Hallo Marianne,

    Ik kom sowiso ff kijken en zou het leuk vinden als je een webcam links bovenin zet!

    Groeten Kevin
    PS: Zou je alsjeblieft willen reageren en zeggen of er wel of niet een Webcam aanwezig is!

Geef een reactie

