Sims 3 Download: Boerderij


Terwijl iedereen al met exotisch eiland aan het spelen was. Moest ik wachten op mijn bestelling. Ik verveelde me wat en besloot om een boerderij te bouwen.

Het is een grote boerderij waar 8 sims kunnen wonen.  Hij bestaat uit meerdere slaap kamers en meerdere badkamers. Er staat een ruime schuur waar twee paarden in kunnen. Ook is er een grote tuin plus kas waarin je sims gewassen kunnen verbouwen. Ook is er ruimte om eventueel nectar te bereiden.
Kortom een grote boerderij voor sims die houden van het boeren leven.
De Kavel is verder aardig leeg zodat ieder hem naar wens kan bewerken.
De kavel grote is: 64×64

Download: De Boerderij

Bij deze download zit de store set: De Steenworp kas. Heb je deze set niet in je spel zullen deze spullen niet bij de boerderij in zitten.

Foto’s:

 

6 gedachtes over “Sims 3 Download: Boerderij

  1. Ten eerste ik vind je filmpjes echt top en ten tweede
    je hebt hier denk ik heel erg je best voor gedaan ik vind dit zo’n mooi huis
    ik speel ook sims 3 maar ik kan niet zo goed bouwen als jij, ik kijk soms naar je filmpjes ik ben nu pas bij deel 3 want mijn laptop was kapot dus kon ik niet kijken.

    groetjes en veel Liefs Emma

  2. heey i love je filmpjes je hebt echt hele fijne stem om naar te luisteren veel beter dan de filmpjes van hoemoetik.
    maarr ik heb een vraag: wil je ook eens een filmpje maken over hoe je fraps download want ik snap er echt hele maal niks van ik wil graag sims filmpjes uitwisselen en we snappen er echt geen snars van please help ons

  3. Yes, je hebt hem toch nog gewoon te download gezet! dankjewel, ik ga hem vanavond gelijk downloaden. Mooi gebouwd ook :). Ben ik even blij dat ik de steenworpkas heb haha!

Geef een reactie

