Lets Play De Sims 3 Exotisch Eiland | Deel 2


Gisteren stond de nieuwe video al online op youtube. Vanaf vandaag natuurlijk ook op mijn blog.
Het is weer een lange video geworden want er valt ook zo veel te beleven met deze uitbreiding.

Kijken jullie mee naar deel 2?

Liefs Marii

12 gedachtes over “Lets Play De Sims 3 Exotisch Eiland | Deel 2

  1. wist je dat onder de witte wolken verbonden eilanden zitten door je duikvaardigheden kan je ze ontdekken ! en het was een heel leuk filmpje

  2. je heb echt een hele fijne stem om naar te luisteren

    maar ik heb een vraag hoe heed jij op de sims site ik wil graag je pagina bekijken

  3. hoe moet je bij een zwembad zoon rond ding anders leggen bijvoorbeeld ik wil een rond zwembad maar ik kan maar 1/4 doen hij blijft maar heeletijd naar 1 kant liggen hoe kan ik hem draaien?

Geef een reactie

