Lets Play De Sims 3 | Exotisch Eiland | Deel 1


Het duurde even maar ik was het zat om op dixons te wachten. Ik besloot daarom vandaag naar Groningen te reizen en heb hem daar bij de eerste beste winkel opgehaald.

Kijken jullie mee naar het eerste deel van Exotisch Eiland?

10 gedachtes over “Lets Play De Sims 3 | Exotisch Eiland | Deel 1

  1. superleuk.
    maar kan je speciaal met blauwdrukken van exotisch eiland een huis bouwen zonder jaargetijden?
    maar echt de beste lets play ever van alle mensen die lets plays maken.

  2. Je Let’s plays zijn echt super leuk!!!! Ik zit elke zondag zo te wachten waar blijft het filmpje nou xD. Dat wou ik ff zeggen (zei ik niet op youtube,had geen zin om youtube-account aan te maken xD) πŸ™‚

  3. Hoi marii

    Zou je nefje weer tot leven willen wekken nu is ze geest maar ik zach als het goed is een melding van het lab probeer het de volgende keer nog maals maar dat kost dan simoleons
    Maar dat is dan wel leuker!!

  4. hoe kan je eigen blauwdrukken maken want bij mensen van de sims maker als zij een filmpje gaan revuwen(of zo ik weet niet hoe je het schrijft) dan kunnen ze van een kamer die gebouwd hebben een blauwdruk er van maken zdat ze in 1 keer nog zoon kamer hebben?

  5. Ik heb een vraagje, Als je een tiener bent in exotish eiland en je speelt in Island Paradiso die stad. moet je dan nog steeds naar school?
    En je filmpjes zijn echt super, ik kijk alleen die, want al die andere lets plays op youtube zijn: BORING! xxx

Geef een reactie

