Fotomomentje #Juni 2013


De maand Juli is al weer begonnen wat betekend dat de maand Juni is afgelopen.
Elke maand laat ik in mijn foto momentje wat foto’s zien die ik maak met mijn telefoon.  Hierin zien jullie wat ik zoal mee maak in een maand.

Juni was voor mij een drukke maand. Stage werd afgesloten, ik moest en ben nog steeds op zoek naar een eind stage. Daarnaast haalde ik mijn assessment en reisde nogal wat heen tussen Zwolle en Groningen.

Kijken jullie mee?

We hadden mooi weer en daar genoot zowel ik als Mila van. Deze maand kwamen we er achter dat Mila geen vrouwtje maar een mannetje is. Heel bizar maar ach we houden de naam op Mila omdat hij daar al aan gewend is.

Ook ging ik deze maand voor het eerst weer naar het zwembad. Het water ben ik niet in gegaan. Veel te koud.
Wij hebben een zout water bad die word opgewarmd door de zon. Hier was het ongeveer 18 graden. Best koud dus.

Binky en Skipper zijn neefjes van elkaar en onafscheidelijk.

 

Ik kocht de geur Yin bij rituals. Hij ruikt echt heerlijk naar witte lotus en Yi Yi Ren.

 

Ook heb ik geen fijne sport shirts meer in de kast dus toen ik deze zag van adidas heb ik hem meteen besteld.

 

Mijn Lunch op een middag. Tosti met cup a soupe en melk.

 

Ik werk altijd twee keer in de maand een vrij pittige dag. Avonds ben ik dan erg moe en lig ik vaak op de bank met wat lekkers op tafel en een goede film.

 

Eerste keer in korte broek!

 

Ook kocht ik deze driekwart broek van adidas handig voor op mijn werk en het zit gewoon lekker.

Op één avond ging ik uit met een vriendin naar een feest. Dit is haar hondje die constant bij me op schoot wou zitten.

 

Ik ben dol op de donald duck. Ik was dan ook erg blij dat ik dit gratis exemplaar bij de kruitvat kreeg.

Ook stond ik deze maand veel op station Zwolle

 

Wat lekkers op stage.

 

Ik ben dol op deze ijsjes.

 

Onze beestenbende genieten van de zon.

 

Mijn to do list werd deze maand steeds kleiner.

 

We liepen met mijn taekwondo club de wandelvierdaagse. Natuurlijk doen wij dat in stijl.

 

Nieuwe agenda voor 2013/2014 is van Hema dit keer.

 

Wat een schatje niet.

 

Ik heb echt een hekel aan spinnen! Gelukkig was mijn zusje lief en heeft ze hem voor me weg gehaald.

 

Tja zo kom ik wel eens terug van een uurtje trainen.

 

Aardbeien!! Ik ben er gek op!

Lekker eitjes bakken voor bij de bami.

 

Het rode drankje van Jillz vind ik echt lekker

 

Ook kocht ik een nieuwe windjack van adidas. Vind het een onwijs fijn jasje.

 

Wachten op de trein.

Afgelopen weekend was ik bij een vriendin. Daar was feestweek en de kinderen hadden een optocht. Dit waren de mini Flodders! Ik vond ze geniaal.

 

Het zoveelste stuk taart deze maand.

 

Het weekend luiden wij goed in!

Dat was het weer voor deze maand!

 

Liefs Marii

 

 

Geef een reactie

