The Razzleberry’s | Hoofdstuk 5


Het duurde even maar vandaag heb ik weer een nieuw hoofdstuk van de Razzleberry familie af.
Ik heb aardig wat met de familie gespeeld en dit is dan ook een deel waarin je ziet wat er allemaal is gebeurd. Echt een verhaal lijn heeft het niet.

Veel plezier met lezen.

Hoofdstuk 5

Liefs Marii

4 gedachtes over “The Razzleberry’s | Hoofdstuk 5

  1. ik heb een vraag ( ik heb naar al je hoofdstukken gekeken ) en ik kan niet zo goed werken met een zwembad met gedraaide hoeken weet jij hoe ik dat kan draaien dat ik een krom (zigzag) zwembad kan maken ?

Geef een reactie

