Lever problemen bij dixons en Mycom.


Normaal als ik een bestelling plaats bij een bedrijf krijg ik de dag of de ochtend dat het product geleverd word een mail dat mijn bestelling is verzonden.

Helaas zijn er lever problemen bij dixons waardoor ik vandaag Exotisch Eiland niet heb ontvangen!
Dit betekend dat er dit weekend geen filmpjes online komen. Dit omdat ik het spel niet heb en omdat ik aankomende weekend weg ben.

Ik hoop dat ik het spel zo snel mogelijk krijg en vanaf dan zullen er weer nieuwe filmpjes online komen!

Liefs Marii

10 gedachtes over “Lever problemen bij dixons en Mycom.

  1. Ik heb ook hetzelfd probleem, bij Mycom besteld! :S
    Ik ga niet annuleren maar ik hoop dat ie bij mij ook op 2/3 juli binnenkomt omdat Mycom en Dixons bij dezelfde ‘Iets’ horen (beheer ofzo :P)
    Jammer, had graag een filmpje willen zien omdat dat heel leuk is!! πŸ˜€
    Och, ja.. We wachten af!

      • Ik heb bij MyCom ook geannuleerd..
        Ik kreeg in de mail die ik had gestuurd ook te horen dat hij pas 5 juli in het centrale magazijn komt! (De leverancier heeft het uitgesteld) Ga hem vandaag (hopelijk) bij Bart Smit halen als een vriend mee gaat want ik mag niet alleen naar de stad! Dus hopen maar! πŸ˜€
        (11 jaar :P)

Geef een reactie

