Lets Play De sims 3 Studententijd | Deel 16


Vandaag heb ik weer een nieuw deel van mijn studententijd serie voor jullie online!!
De familie word groter en groter.
27 Juni zal exotisch eiland uitkomen. Vanaf dan zal ik verder gaan met het maken van Exotisch Eiland Lets Play’s en stop ik waarschijnlijk met de studententijd Lets Play’s!

Veel Kijkplezier 🙂

6 gedachtes over “Lets Play De sims 3 Studententijd | Deel 16

  1. Hey marii ik heb 2 vragen

    1# is Amanda nu dood?? Ze stond volgens mij niet bij de lijst van het feestje.

    2# ik weet niet of er een bug bij jou is maar als je het op een rijtje de razzele berry’s krijgen een baby het is een meisje en nog een baby het is ook een meisje

    De twilzebrook fam krijgt ook een baby wat is het?? Een meisje

    Unidinov fam: krijgt plantsim baby het is een meisje en een gewone baby een meisje

    Kortom# ik weet niet of het een bug is maar sins finn honeycutt zo ver ik weet krijgt je geen jongetjes meer is wat denk jij marii??

    Gr mart.

  2. zoals gewoon was het een heel mooi en leuk filmpje en zeker met al die verjaardagen maar ik heb een vraagje was dit je laatste let’s play (van studententijd) want volgende week komt exotisch eiland uit ! ( joepie eindelijk lang genoeg op gewacht)

Geef een reactie

