500 Youtube Abonees!!


Afgelopen week werd ik op mijn facebook pagina door één van de followers gefeliciteerd met mijn 500e Youtube abonnees!
Wat een aantal al weer zeg!

Ik wil iedereen bedanken die elke week met veel plezier naar mijn filmpjes kijkt! dat geeft mij de boost om door te gaan met het maken van deze filmpjes!

En natuurlijk had ik belooft dat als ik de 500 Youtube abonnees gehaald heb ik een cadeautje voor jullie gemaakt!
Omdat ik nu vooral lets play’s van studententijd maak heb ik voor jullie een studentenhuis gemaakt!
Let er wel op dat hij aardig wat huur van jou simmies vraagt! Dus je sims moeten wel rijk zijn willen ze in het huis wonen. Gelukkig hebben we cheats 😉

Ik ga zeker door met het maken van filmpjes en jullie kunnen dan ook Lets Play’s van Exotisch Eiland verwachten.

Allemaal bedankt voor het kijken!

Liefs Marii

9 gedachtes over “500 Youtube Abonees!!

Geef een reactie

