Lets Play De Sims 3 Studententijd | Deel 15


Vandaag is het zondag dus weer een nieuw deel van de lets play studententijd serie! 🙂
Zal mijn plantsim als peuter goed opgroeien? we zullen het zien.

Veel Kijkplezier 🙂

3 gedachtes over “Lets Play De Sims 3 Studententijd | Deel 15

  1. Hey marii ik weer

    Het gaat deze keer over exotisch eiland.
    Ik ga die lp’s niet meteen kijken omdat ik mag hem nog niet kopen ik moet voor pc sparen ik heb bijna genoeg maar weer terug naar exotisch eiland waarom ik ze niet gaan kijken (niet meteen zeker wel ooit) omdat exotisch eiland ook zooön uitbreiding wordt met ontdekken wil ik het voor mezelf geheim houden en omdat ik soms gauw wordt van ik wil hem ik wil ik wil hem!! En als alles goed gaat heb ik deze uitbreiding pas over een half jaar beetje jammer

    Gr mart

Geef een reactie

