Fotomomentje #Mei


Vandaag is het al weer de laatste dag van de maand Mei. Jeetje wat gaat zo’n maand snel zeg. Zo had ik afgelopen maand de laatste paar lessen als 3e jaars. Ook kocht ik een nieuwe telefoon. Hierdoor ben ik wat foto’s van begin Mei kwijt omdat ik mijn oude heb gereset en weg gegeven aan mijn moeder.
Verder zijn het vooral veel foto’s van mijn katten die ik afgelopen maand gemaakt heb. Komtie!

 

Normaal ben ik niet zo van de Jillz maar ik vind deze toch echt wel heerlijk.

De katten mogen bij ons niet op tafel. Sinds wij Mila hebben die overal maar op en af springt en zich nergens van aantrekt. Probeerde Skipper het ook terwijl ik aan het eten was. Heel voorzichtig ging hij op het puntje van de tafel zitten. Zo van ik weet dat het niet mag maar ik probeer het toch even.

Een leuke verassing die ik op stage kreeg! Je kan zelf kiezen wat je gaat doen. Ik heb eigenlijk nog niet echt gekeken maar denk dat ik mijn bon bij rituals ga uitbesteden.

De gewone kokos water van Hero maar eens proberen. Ik vond ook deze best tegen vallen.

 

Kijk mijn bink nou liggen.

 

Zusje kijkt mijn Lets Play video’s op haar tabletje.

Na een hele lange treinreis van 3 uur en daarna ook nog een trein missen vond ik dat ik deze wel verdiend had.

Wat voor tas ik ook op de grond leg het maakt niet uit. Ze kruipt er gewoon in. Zelfs als je de rits dicht doet blijft ze rustig liggen.

De zee bij Delfzijl.

Hier is het echt een schatje

En daar lag ze weer in mijn tas.

Samen met Ilse bij Pinksterfeesten Delfzijl.

Gezond Snacken.

En dat was het weer voor deze maand. Op naar Juni die voor mij heel vol en druk zal worden met allemaal leuke dingen.

Een gedachte over “Fotomomentje #Mei

  1. Hele leuke en schattige screens! Heel knap van je dat je het 3e jaar gehaald hebt! Hoeveel jaar heb je nog te gaan? Of was dit je laatste?
    Echt heel erg leuk weer! πŸ˜€

Geef een reactie

