De Sims 3 LiveBroadcast van 23 Mei


Gisteren was er weer een livebroadcast van de sims 3. Nu wist ik zelf nog niet of ik hem ging halen maar gelukkig was ik net op tijd thuis om de live chat te volgen.
In deze live chat werden we voorgesteld aan een producer van de sims 4 en kregen we de wereld Dragon Valley te zien.

Bekijk hier de chat terug van 23 mei

5 gedachtes over “De Sims 3 LiveBroadcast van 23 Mei

  1. Srry het stond in het filmpje maar ik kon het niet goed verstaan zou je pleas willen vertalen hoe je aan een draak komt??

  2. Owja marii ik vind ook een leuke toevoeging voor bovennatuurlijk met draken die je volgens mij gewoon kan kopen in de koop modus wat vind jij zou je hem kopen ik denk het wel want ik vind bovennatuurlijke soms echt gaaf!!

Geef een reactie

