10 Generaties Uitdaging.


Nu mijn schooljaar er bijna op zit heb ik wat meer tijd voor andere dingen. Zo ook voor de sims. Ik besloot om een 10 generaties challange te proberen.

Dit houd in dat je 10 generaties maakt van één sim die je in het begin maakt. Er zijn veel regels aan verbonden en voor mij dan ook een uitdaging omdat ik dit soort dingen vaak niet volhoud. Maar we gaan het proberen.

Kijken jullie mee naar Fay Twizlebrook haar avonturen?
Kijk op het forum van simsnetwerk waar ik zowel met filmpjes als met screenshots deze uitdaging bijhoud

 

2 gedachtes over “10 Generaties Uitdaging.

  1. Hallo Marianne,
    Dus jij gaat een tien Generaties challenge doen? Dat vind ik leuk want ik heb zelf ook al een gedaan! Wel geteld anderhalf jaar mee bezig geweest! Maar het is echt leuk! Ik ga trouwens een keer een 24:00 Sims 3 livestream doen dat betekent dus dat 24:00 achter mekaar ga sims doen! Ik wens je alle succes die ik heb, Met dit (SUPER leuke) Project!
    Groeten van je Hele grote fan, Kevin

Geef een reactie

