Time Flies


Toen ik afgelopen week mijn laatste les volgende was het heel raar om tegen mijn klasgenoten te zeggen. Fijne vakantie! Succes met de tentamens. Het is raar om ze  voorlopig niet weer te zien. Wat ik nog gekker vond om te zeggen was een fijne vakantie!
Ik heb nog helemaal geen vakantie gevoel maar toch is het zo. De laatste les week zit er op! De opdrachten zijn ingeleverd. Mijn stage rond ik bijna af en ik ben druk met het schrijven van bewijslasten. Om hopelijk een voldoende op mijn portfolio te halen en eind deze juni assesment te mogen doen.

Wat kan een jaar snel gaan zeg. Ik ben nu bijna klaar met mijn 3e leerjaar wat betekend dat ik zoals het nu lijkt zonder achterstanden mijn afstudeer jaar in ga.
Wat doe je veel in een jaar. Zo startte ik met het maken van mijn sims video’s. Dit allemaal omdat ik een schoolthema moest volgen die ik in eerste instantie niet wilde volgen. Blij dat ik hem toch gevolgd heb! Ik vond het, het leukste schoolthema ooit!
Ik leerde op stage om op mijn eigen benen te staan en als bewegingsgoog zelfstandig aan de slag te gaan.
Zo had ik wat tegenslagen waar ik me uiteindelijk uit gered heb en heb kunnen afsluiten.

Raar om straks ineens veel meer vrije tijd te hebben dan wat ik normaal heb. Ook raar om al vrij te zijn terwijl anderen nog gewoon naar school moeten en het nu druk krijgen. Gelukkig kan ik werken op mijn stage en blijf ik daar ook eerst drie dagen in de week rondlopen. Want stil zitten dat kan ik echt niet.

Hebben jullie al vakantie of zijn jullie ook met de laatste lootjes van dit schooljaar bezig?

Geef een reactie

