Lets Play De sims 3 studententijd | Deel 12


Het is weer zondag en dat betekend weer een nieuw filmpje. Vandaag al weer deel 12 van deze lets play serie!! Het is de laatste keer dat ik Alex en Nikita naar de uni stuur. Ook zal er een preview te zien zijn van mijn 500 youtube subsribers gift! Zo gouw ik de 500 subs heb behaald zal ik deze downlaod met jullie delen!

Veel kijk plezier 🙂

8 gedachtes over “Lets Play De sims 3 studententijd | Deel 12

  1. Hey marii

    Leuk filmpjuh!
    Ik heb ook een studentenhuis gebouwd
    En ik speelde met een fam en 2 poppetjes waren in 1 keer afgestudeerd!
    Dit was mn eerste keer en ze hadden schilderen en atletisch niveau 10

    Groetjes floor

  2. En nog 1 ding marii
    Maar je kan het ook 2 semesters zo druk hebben dat had ik ik had ze het hoogste gegeven en toen hadden ze het 2 semesters lang zo druk!!!

    • zoals altijd was dit weer een super leuke video om naar te kijken, en heb ook zoveel zin in exotisch eiland !!!! ( ga het ook kopen)

Geef een reactie

