De Sims 3 Exotisch Eiland | Producer Walkthrough


Gisteren is de producer walkthrough van de aankomende uitbreiding Exotisch Eiland online gezet. Kijken jullie mee naar alle mogelijkheden en de sims van simguru Graham?
Na dit filmpje kan ik  niet wachten tot deze uitbreiding uit is! Wat jullie?

10 gedachtes over “De Sims 3 Exotisch Eiland | Producer Walkthrough

  1. Ik kan ook echt niet wachten! Lijkt mij zo’n leuke uitbreiding 🙂 Ik ben ook zo nieuwsgierig naar een hotel te runnen, een woonboot te hebben en vooral naar de zeemeerSims!

  2. Ik wil hem zeker weten!!

    Maar het zal jammer zijn als je alleen resorts kan in island paridiso (ik neem aan dat dat de nieuwe stad is) wat bijv. Sunlit tides is ook mooi voor een resort

    Maar ik denk dat wel dan kan maar dan staan er geen andere resorts maar ja mij lijkt sunlit tides ook wel mooi voor een woon boot wat vind jij marii??

  3. Ik verwacht er veel van exotisch eiland en hopelijk kan je zeemeerminnen creeren. heb je al namen voor je nieuwe familie ??

Geef een reactie

