Video Review | Wereld Aurora Skies


Naast dat ik een review over de wereld Aurora Skies geschreven heb voor simsnetwerk. Die je hier kunt lezen.
Heb ik ook een kleine video review gemaakt over deze wereld. Het is vooral een ondersteuning van de geschreven review.

Veel Kijkplezier

 

9 gedachtes over “Video Review | Wereld Aurora Skies

  1. ik vind het wel een leuke wereld, alleen gebruik hem zelf niet. mij lijkt het wonderkind leercentrum ook wel leuk. waarom heb jij eigenlijk niet voor de gouden versie gekozen??????

  2. Ik ga hem meschien kopen ik mag simpoints kopen dus ik ben happy alleen het valt mij op dat er geen festival is in aurora skies is die nou wel of toch niet???

Geef een reactie

