De Sims 4 is officieel aangekondigd.


Na alle roddels en vermoedens heeft EA vandaag aangekondigd dat de sims 4 in 2014 zal verschijnen!

Naast dat de sims gewoon offline spelen blijft zal de cas en bouw modes vernieuwd zijn.

De fansite The Sim Supply heeft het telefoongesprek die EA met een aantal fansites gehad heeft opgenomen en op youtube gedeeld. Dit telefoon gesprek kun je hieronder volgen! Het is in het Engels.

 

Ik zelf vind het erg leuk dat de sims 4 er aan komt. Maar ook heb hier hier een dubbel gevoel bij. Zo komen er nog mooie uitbreidingen voor de sims 3 aan zoals exotisch eiland en dit maakt dat ik nog niet het gevoel heb al helemaal klaar te zijn met de sims 3. In tegendeel juist ik heb er nog zo veel plezier aan. Toch ben ik wel erg benieuwd hoe de sims 4 er uit zal gaan zien en kan dan ook niet wachten op meer informatie.

Zijn jullie blij dat de sims 4 is aangekondigd? Wat hopen jullie te zien? Laat het weten in een reactie.

Bron: Simsnetwerk en Pinguintech 

 

11 gedachtes over “De Sims 4 is officieel aangekondigd.

  1. ik zelf vraag me dan af of ze dan nog uitbreidingspakketten voor de sims 3 zouden maken, zo niet zou ik dat heel jammer vinden …. jij ook ???
    en heb je meer informatie over het exotisch eiland want als het tof lijkt dan zou ik het kopen ?

  2. het lijkt me wel leuk, maar ik weet niet wat je nog kunt veranderen hoor! ook denk ik, als je de sims 2,3 en 4 erop hebt staan, word je computer wel erg trtaag denk ik. ik ga hem zeker weten spelen, maar wel op een andere laptop.

  3. Ik zelf vind het niet zo leuk
    Waarom:ik ben al blij met wat ik kan al kan met de sims 3 bovennatuurlijke huidieren beroemdheden alles ik zelf wil daarbij blijven ik ga ook de sims 4 niet kopen (meshien kleine kans) ik wil graag bij de sims 3 blijven maar dat is mijn mening de sims 3 heeft veel mogelijk heden en het blijft meshien wel leuk voor mij dus dan heb ik hem niet nodig

    Maar dit is mijn menig bye

    Mart.

Geef een reactie

