Lets Play de sims 3 studententijd | Deel 10


Vandaag heb ik weer deel 10 voor jullie gemaakt. Ik heb wat muis en computer problemen waardoor mijn sims af en toe rare dingen doet. Zoals niet opslaan of vastlopen. Zo moest ik voor dit deel weer helemaal opnieuw starten met de Udinovs. Laten we hopen dat de sims het nu rustig houd. 

Verder werk ik aan een nieuwe gift voor jullie. Zo gouw als ik de 500 youtube abonnees heb gehaald heb ik een nieuwe download! 

Wil je er alvast een preview van zien? Kijk dan op mijn facebook pagina. 

2 gedachtes over “Lets Play de sims 3 studententijd | Deel 10

    • Inderdaad een heel leuk filmpje weer ik heb een vraag: als je zoend met een plantsim word je dan zelf ook een plantsim ?

Geef een reactie

