Aurora Skies Review voor Simsnetwerk


Zo af en toe schrijf ik een review of stukje voor simsnetwerk.com. Dit is een Nederlands / Engels talige sims fansie van Rosana. Rosana ken ik nu al een aardig tijdje binnen de community en dat klikt goed. Ze vroeg of ik het leuk vond om een review van Aurora Skies te schrijven en ik zij natuurlijk meteen ja.

De review is HIER te lezen.

Ook zal er nog een aansluitende video review van komen maar die zal eerst even moeten wachten.

Veel leesplezier en laat me weten wat jullie van deze wereld vinden πŸ™‚

Liefs Marii

Geef een reactie

