Lets Play de sims 3 studententijd | Deel 9


Het duurde even maar hij is er dan eindelijk. Deel 9 van mijn LP Studententijd Serie.
Sorry dat het zo lang duurde maar ik had gister echt alleen maar pech. Ik moest eerst werken waardoor ik later thuis was en dus ook later mijn filmpje kon opnemen.
Nadat ik gefilmd had en de boel wilde opslaan liep mijn sims vast en doordat ik hem zelf heb afgeproken was ineens mijn hele spel weg. Dus mijn voortgang met de Udinov familie en nog meer is gewoon helemaal weg 😦 Kan er wel om huilen maar goed het is niet anders.
Daarna stopte movie maker er ook nog mee waardoor ik het filmpje opnieuw moest bewerken en uploaden.

Dus hij is er nu dan eindelijk!

Veel Kijkplezier!

3 gedachtes over “Lets Play de sims 3 studententijd | Deel 9

  1. maar ik heb de sims 3 showtime katy perry maar ik snap niet hoe je dan katy perry kan in voeren
    kan iemand mij uitleggen hoe je dat moet doen

Geef een reactie

