Fotomomentje # April


April is voor mij de maand waarin ik mijn verjaardag vier, de lente er aan komt. Deze maand ging weer mega snel voorbij. Het was vooral druk stage lopen, daarna school en nog een dag werken is zo af en toe best pittig. ik merk dan nu ook dat ik weer uitgeteld ben. Gelukkig heb ik nu vijf dagen vrij waarin ik al mijn school opdrachten moet afmaken en hopelijk kom ik nog een beetje aan gamen toe.
Deze maand heb ik heel wat foto’s gemaakt waarin ik de leukste voor jullie heb uitgezocht.

Kijken jullie mee?

 

Mijn fiets moest begin april mee in de trein. Al een paar maanden reed ik met twee lekke banden en ik vond het tijd dat deze gemaakt werden. Nu had ik met mijn vader een deal gesloten dat hij de banden zou verwisselen voor weinig geld. Aangekomen thuis met de fiets bleek dat mijn fietspomp in Zwolle kapot is en met de banden pompen mijn fiets weer rijd als nieuw. Beetje jammer dat ik daar laat achter kwam. Had me weer een ritje met de fiets naar huis gescheeld.

Afgelopen week was het super lekker weer en stond ik zo op het station om naar stage te gaan!

Voor mijn verjaardag had ik deze douchegel  van mijn zusje gekregen! Ben dol op de geuren van playboy.

Ook stond er op mijn verjaardag plotseling een goede vriendin in mijn kamer! Echt super leuk. Ze gaf me allemaal kleine cadeautjes waaronder deze nagellak kleur! ik vind hem erg leuk.

Kijk mijn schatten nou zitten! Echt mijn maatjes

Onze kleine boef als ze lief is.

Mijn gordijnen rails is kapot elke keer als ik mijn gordijnen op of dicht doe valt de rails er af en gaat alles mee. Zo irritant he!

Met mijn huisgenoten nog ff tompouchen gegeten voor mijn verjaardag.

Gezellig vriendinnen over de vloer 🙂 daar horen hapjes en drankjes bij.

Ik ging met mijn zusje mijn opa en oma ophalen omdat mijn vader en ik samen onze verjaardag vierden. Onderweg mocht ik natuurlijk weer voor de brug wachten. ik heb daar altijd zo’n hekel aan.

Flesje Kokos water met ananas smaak. Heel lekker vond ik hem niet.

Ik hou van een blauwe lucht! Laat de zomer maar komen!

Ik heb steunzolen en moest daarvoor bij de podoloog op controle. Terwijl hij mijn zolen ging corrigeren zag ik dit bordje staan. Echt Gronings

Op school eten omdat ik weer tot laat in de avond les had.

Skipper op zijn vaste plek. Dikke schat!

Mijn Maatje 🙂

ffiess de stad in geweest en een nieuw oogschaduw palletje gekocht van Catrice. ik gebruik weinig make-up maar als ik voor oogschaduw ga houd ik meer van de natuurlijke tinten.

Ik had een SlB gesprek en moest een uur wachten. ff een verslag typen terwijl ik moest wachten.

Bij de hema twee nieuwe lakjes gekocht. Baby blauw en licht groen.

Op mijn stage komt de kat van één van de woningen vaak even bij ons in het bewegingsgebouw kijken. Zo stond hij ineens bij mij op tafel terwijl ik aan het werk was.

Thanks Broertje!! Super blij met mijn verjaardags cadeau 🙂

Mevrouw drinkt tegenwoordig uit de kraan. Elke keer als iemand zijn handen gaat wassen of water nodig heeft komt ze er aan sprinten en gaat vervolgens water op slikken.

Een tas ergens neerleggen kan ook niet. Ze springt er meteen in.

Ready to pardy

Mijn zusje maakte foto’s met mijn telefoon terwijl ik aan het rijden was.

Ik heb nu vijf dagen vrij. Daarna heb ik nog maar één lesweek. Dat betekend solliciteren voor een nieuwe stageplek maar ook een lange lijst aan opdrachten afmaken. Dit moet af deze week en dan heb ik nog een lijst met 16 verslagen die ik af moet hebben volgende week. Dus ik ben nog wel even zoet.

Dat was hem weer voor deze maand. Ik hoop dat jullie het leuk vonden. Volgende maand zijn er weer nieuwe foto’s

Een gedachte over “Fotomomentje # April

Geef een reactie

