Music, On my playlist #1


Muziek is iets waar ik niet zonder kan. Elke dag open ik mijn spotify en luister naar mijn favoriete nummers. Vandaag laat ik jullie een aantal van mijn favo nummers van dit moment zien. Gewoon om lekker naar te luisteren.

 

Eva Simons – Chemistry
Een heerlijk nummer die ik elke dag wel een paar keer draai.

Pittbull ft Christina Aguilera – Feel This Moment

Ik luister al vanaf mijn 16e veel naar Christina Aguilera en ook dit nummer vind ik weer super in samenwerking met Pitbull.

Passenger – Holes
Passenger heeft van die lekkere nummers. Holes is echt mijn favoriet.

Tiesto & Allure – Pair of Dice
Gewoon een heerlijk nummer

Sharon Doorson – High on youre love
Toen ze nog mee deed aan verschillende tv programma’s vond ik haar al goed. Ik ben helemaal blij dat ze nu dit soort muziek maakt. Echt een favoriet.

C2C – Happy
Een nummer waar ik altijd vrolijk van word.

Een gedachte over “Music, On my playlist #1

Geef een reactie

