Copycats, Ik heb jullie hulp nodig.


Zoals jullie misschien weten maak ik de meeste afbeeldingen die ik gebruik zelf. Als ik een filmpje upload naar youtube duurt dit soms erg lang ( 2 tot 3 uur) in die tussentijd kijk ik vaak wat rond op youtube bij andere kanalen en reageer ik op reacties.
Ook vandaag was ik wat aan het rond snuffelen en kwam op dit account terecht: KLIK

Ik keek naar de achtergrond afbeelding en zag tot mijn verbazing dat die van mij was! Dit vind ik niet leuk. iets wat door mij gemaakt is mag ook alleen ik gebruiken tenzij iemand daar toestemming van mij voor krijgt.

Zomaar iemand anders zijn spullen gebruiken zonder toestemming macht niet! bij deze afbeelding is dit wel gebeurt wat ik niet leuk vind. Tenslotte is de sim die er op staat mijn kenmerk omdat het mijn zelf sim is.

Zie hier mijn afbeelding:

Lets Play Jaargetijden

 

Zie hier de afbeelding op de achtergrond van het youtube kanaal:

 

Zoals jullie zien heeft degene mijn afbeelding gekopieerd en daarna wat bewerkt. Dit is iets wat niet mag! Je mag nooit andermans werk gebruiken en op jou profiel of site gebruiken.

Nu vraag ik jullie hulp!
Omdat ik dit niet leuk vind en graag wil dat de afbeelding van youtube verwijderd word zou ik willen vragen of jullie naar dit kanaal willen gaan. KLIK

Onderaan de pagina staat Rapporteren, klik hier op.
Klik dan op Achtergrond afbeelding melden. Bij veel meldingen moet deze afbeelding door youtube verwijderd worden.

Alvast bedankt voor jullie hulp!

en onthoud! niet zonder toestemming iemand anders zijn/haar werk gebruiken voor jou eigen doeleinden.

6 gedachtes over “Copycats, Ik heb jullie hulp nodig.

  1. ik vind dit ook echt niet kunnen!!, ik heb al jou LP jaargetijden gezien en weet dat dit jouw afbeelding is. ik wil je dolgraag helpen, maar ik zie het niet staan! heb je een acount nodig?( en ja, dan ben ik er op bereid er zelfs een te maken!! πŸ™‚ ) en nee, waar staat het dan? ik ben echt een fan van je en ik vind dat dit echt niet kan. ik meld je nog even als ik het gedaan heb :).

    veel groetjes mark πŸ™‚

  2. ik vind dit ook echt niet kunnen hoor wat stom dat zij dat doet.
    ik heb een account en ik ga proberen je te helpen.
    Gr. Sarah

Geef een reactie

