Happy Birthday To Mii


Vandaag ben ik jarig! tja al weer 23 jaar. Time flies, zo zat ik nog in de luiers en zo ben ik een jongvolwassene. Ik ben lekker vrij vandaag dus ga ook lekker van een vrije dag genieten. Mijn verjaardag zelf vier ik op andere dagen aangezien ik dit weekend moet werken.

Ik heb al twee cadeautjes gekregen. Elkaar vragen mijn ouders weer wat ik wil hebben en elk jaar zeg ik niks of weet ik niet. Dat is ook echt zo, ik ben gelukkig, gezond dat telt. Wel is het best leuk om een cadeautje te kregen maar elk jaar ben ik weer blij dat ik gezond ben en een goed leven heb.

Ik heb van mijn ouders een nieuwe monitor voor mijn computer gekregen en van een goede vriendin een dik boek van Jill Mansel πŸ™‚

Wat doen jullie altijd op je verjaardag?

8 gedachtes over “Happy Birthday To Mii

  1. toevallig ik ben ook op 5 april jarig ! en voor mijn verjaardag heb ik de sims 3 jaargetijden en studententijd gekocht super toch !

Geef een reactie

