Ask Me Anything #1


Een tijdje terug vroeg ik jullie om alle vragen die jullie aan mij hebben te stellen via mijn blog, youtube, facebook. Er waren aardig wat vragen en daarom heb ik besloten om de leukste vragen te beantwoorden. Dus misschien beantwoord ik jou vraag vandaag! Lezen jullie mee?

Wat zijn je hobby’s?
Ik luister graag naar muziek of kijk naar films en series. Daarnaast sport ik graag. Natuurlijk Taekwondo en zwemmen vind ik ook erg leuk. Wat ik het meest in mijn vrije tijd doe is gamen.

Wat is je favoriete seizoen?
Dat is de zomer! ik hou van warme zonnige dagen waarin het rond de 25 graden is. Het liefst lig ik dan in het zwembad of hang lekker buiten rond in de tuin. Ik ben echt een zon mens.

Wat is je favoriete eten?
Klinkt misschien gek maar dat is witte bonen met tomatensaus.

Heb je broers of zussen en spelen die ook sims?
Ik heb een broertje en een zusje en beide spelen ze geen sims.

Wat is het leukste dat je is overkomen bij de sims en in het echte leven?
In de sims is dat denk ik bij de sims 2 de eerste keer dat mijn sim ontvoert werd door een alian dat vond ik toen erg grappig. In het echte leven is het behalen van zowel mijn zwarte band als mijn 2e dann in Teakwondo. Ik heb er hard voor getraind en ben er nog elke dag trots op dat ik dat behaald heb.

Als je zelf een sim zou zijn in de sims 3 studentenleven, zou je dan een rebel, nerd of een sportieve sim zijn?
Ik zou dan de sportieve sim zijn.

Hoe lang speel je al sims?
Vanaf mijn 12e jaar ongeveer dus dat is nu 11 jaar.

Hoe ben je er op gekomen om sims filmpjes te maken?
Ik heb voor een fansite gewerkt en maakte daarvoor altijd al reviews en tutorials. Maar helaas ging de fansite sluiten dus kon ik dat niet meer doen. Op school kregen we met een vak de opdracht om een eigen onderneming op te bouwen. Ik zelf leer door het zien van beelden en in die tijd zag ik dat er vooral veel vraag was naar Nederlandse tutorials en lets play’s die waren er bijna niet. Dus besloot ik om een youtube kanaal aan te maken en tutorials, reviews en Lets play’s in het Nederlands te maken. Zo is het begonnen. Als je wilt weten wat voor cijfer ik hier voor heb gekregen? het was een 8.8 🙂

Wat is je favoriete uitbreidingspakket? 
Moeilijke vraag, ik vind dat elk pakket op zijn manier een leuke waarde geeft aan het spel. Ik denk toch dat Seizoenen mijn favoriete pakket is aangezien dit pakket de sims nog realistischer maakt.

Dit waren de leukste vragen! als je nog vragen hebt stel ze gerust onderin deze post en als er genoeg vragen binnen zijn zal ik nog een ask me anything doen.
Bedankt voor de leuke vragen.

Liefs Marii

14 gedachtes over “Ask Me Anything #1

Geef een reactie

