Mijn Huidige huishouden Update | Berry sweet sims


Vandaag heb ik een kleine update over mijn huidige huishouden. De Familie Razzleberry. Ik speel graag met Berry sweet sims omdat ze gewoon vrolijk en meer kleur geeft in het spel. Benieuwd naar deze famillie? Kijk dan gauw naar het filmpje.

10 gedachtes over “Mijn Huidige huishouden Update | Berry sweet sims

    • Dat doet het spel zelf! dat doe ik ook niet. Zo heeft 1 van die sims ook een graat communicatie terwijl ik haar die zelfde dag nog in het spel had gezet. Het spel laat ze hun eigen leventje lijden

  1. heey ik heb wat vragen over de plantsim

    1 doe kan je aan een plantsim vragen of hij/zij een gifzoen wil geven?
    2 ik snap niet hoe je een baby plantsim kan krijgen ik kan geen verbodenkruid vinden weet jij waar ik dat kan vinden?
    3 ik kom niet zo vaak plantsim tegen weet jij een manier hoe ik er meer kan vinden?
    alvast bedankt marii ik ben dol op je sims filmpjes
    (ik heb de sims3 studententijd)

  2. Leuk filmpjevdat rode haar ook maar heb jij ook andere soorte sim zoals een blauw of een groene ik heb er twee de kleur is blauwgroen

Geef een reactie

