Fotomomentje Maart


Vandaag is het 1 april, ja laat alle grappen en grollen maar komen. 1 april betekend een nieuw fotomomentje.

Deze maand heb ik eigenlijk weinig foto’s gemaakt. Ik heb het druk gehad zo bestaat mijn week vooral uit stage, school en werken. Kijken jullie mee?

Milla ligt te chillen in haar speel tunnel.

Kijk mijn twee mannetjes nou zitten. Schatjes he

Het lekkerste drinken ever!

Deze week had ik geen lessen, maar omdat mijn profilering wel door ging moest ik alsnog voor een uurtje naar Zwolle reizen. Gelukkig waren we een uurtje eerder vrij.

Als mijn moeder eten klaar maakt vind die kleine dat maar al te interessant.

Echt het lekkerste toetje ever!! al vind ik de aardbei variant nog lekkerder!

Tijd voor mijn favo serie. The Vampire Diaries.

Mijn zusje was deze maand jarig! dat betekend gezelligheid met de familie

Milla vond het ook gezellig.

Altijd als ik thuis kom heeft mijn moeder weer een stapel schone was op mijn bed gelegd.

To Do List, nog 16 bewijslasten en ik kan mijn assesment doen.

Ik zag deze liggen bij de AH, betere combi kan niet. Ik ben dol op chocolade en nog doller op karamel.

Mijn Gamecollectie. Eens netjes opgeruimd in mijn kast, was hard nodig.

De zomer is nog ver te zoeken maar van elke blauwe lucht word ik blij.

Dat was het weer voor deze maand, wat weinig dus zal ik proberen aankomende maand wel meer te maken.

Een gedachte over “Fotomomentje Maart

Geef een reactie

