Lets Play De Sims 3 Studententijd | Deel 5 | Slechte studieresultaten en nieuwe liefdes


Vandaag al weer deel vijf van mijn studententijd serie. In het vorige filmpje kwam ik er achter dat hij zomaar stopt. Dit komt omdat ik ben vergeten om de laatste delen er bij te doen. Dom natuurlijk, ook heb ik de delen niet meer dus kan ik ze er ook niet meer aanplakken. Vandaag heb ik deel vijf voor jullie.

Veel kijkplezier

20 gedachtes over “Lets Play De Sims 3 Studententijd | Deel 5 | Slechte studieresultaten en nieuwe liefdes

  1. Echt een leuk filmpje weer ! Hoe lang duurd 1 chemester ? Stopt de universiteit na de exametest ? Of duurd het nog langer ? Ps: Al vast bedankt.

  2. Wat ga je met die oude doen ? Die nog thuis zitten.

    Je kan bevoorbeeld niet even naar huis om met die oude te spelen.

    Hoeveel cemesters heb je in gevuld ?

    Ps: Al vast bedankt.

  3. Hoi Marii,

    ik vond dit ook weer een harstikke leuk filmpje en bij mij gaan er niet zo gauw dingen kapot maar ik heb wel dat er best veel brand is in mijn studentenhuis dat is echt heel irri want dan moet je steeds weer dingen vervangen enzo.

    Gr. Anouk.

  4. Hey marii

    Ik had een beetje een pech dag voor studentenleven ik heb hem nog steeds niet maar vandaag had ik hem bijna maar…

    De winkels waren niet open

    Ik kaner toch om lachen maar het zal leuk zijn als ik hem nu wel in mijn handen had

    Gr.Mart

  5. hey marii

    leuk filmpjuh (alweer :D)
    fijn pasen!!!
    weet je wat leuk is?
    niveau 10 van grafittie spuiten!!!
    dan maak je echt pracht dingen ๐Ÿ˜€

    groetjes floor

    PS ik vind het super dat ik je als vriend heb
    op mn sims 3 acc :O ๐Ÿ˜‰

  6. Hoi Marii

    Ik heb studententijd gister gekocht ๐Ÿ˜€
    Vandaag ben ik ziek en ik mag helaas geen sims spelen ๐Ÿ˜ฆ
    Maar meestal ben ik een dag ziek dus ik denk en hoop dat het deze keer ook is maar ik voel me al een klein beetje beter

    Gr. Mart

      • Ddankje ik heb hem net nog gespeeld
        Hij is echt gaaf ik ben een rebel en ik heb ook een zus gemaakt zij is een sportfanaat en nerdie

        Verder: als ik morgen me voel zoals ik me nu voel kan ik weer naar school

Geef een reactie

