Lets Play De Sims 3 Studententijd | Deel 3 | Studeren en Feestjes


Het duurde even door de problemen die ik had met mijn game. Maar gelukkig werkt alles weer en vandaag heb ik een nieuwe Lets Play voor jullie!
Wat vroeger dan normaal gezien maar ik denk niet dat jullie dat erg vinden.
Veel Kijkplezier!

5 gedachtes over “Lets Play De Sims 3 Studententijd | Deel 3 | Studeren en Feestjes

  1. In het filmpje loopt die bij mij vast op de tijd: 8.02. en nu kan ik het filmpje niet verder kijken dan 8.02 weer jij misschien waardoor dat komt ? Al vast bedankt.

  2. Hey marii

    Ik ben blij met je cadeatje die ik van je heb gekregen op de sims
    Studentenleven is vet gaaf !!!

    Ik heb hem niet maar ja ik zoek een computer met genoeg GB
    Voor de sims.
    Weet jij meschien een goed merk??

    Gr. Mart-cool

    (Dat is mijn sims 3 acc )

    • Graag gedaan jij ook bedankt voor de cadeautjes.
      Pff nee ik zelf zet een pc altijd in elkaar met losse onderdelen kan je niet echt zeggen wat een goed merk is in dat opzicht. rondsurfen op internet en goed kijken naar de specificaties. pinguintech.nl heeft op hun site meer informatie daar over staan

Geef een reactie

