Lets Play De Sims 3 studententijd | Deel 2 | Naar de Uni


Vandaag heb ik weer een nieuwe lets play voor jullie. Ik was nogal enthousiast bezig waardoor ik tijdens het bewerken er achter kwam dat ik bijna een uur lang voor jullie gefilmd heb. Dus veel plezier met het kijken van deze extra lange video! In het vervolg zal ik ze rond een half uur proberen op te nemen.

Veel Kijkplezier 🙂

33 gedachtes over “Lets Play De Sims 3 studententijd | Deel 2 | Naar de Uni

  1. Ik ben zo gek op je filmpjes! Zat vandaag al met smacht erop te wachten!

    Ik had een heel ander vraagje, misschien dat jij het weet. Ik heb de Sims 3 in Amerika gekocht waarbij je als taal, Engels, Spaans en Frans in kon stellen. Ik heb jaargetijden en beestebende als uitbreiding in Nederland gekocht. Die zijn in het Nederlands geïnstalleerd de sims zelf in het Engels. Nu wil ik studentenleven ook kopen, alleen ben ik bang dat ik niet alles zo goed ga begrijpen door het Engels. Weet jij misschien hoe ik het kan veranderen zodat alles in het Nederlands is?

    Alvast super bedankt en echt doorgaan met je filmpjes!

    • Hoii,

      Leuk dat je kijkt, zo ver ik weet kan je elke taal die je wilt selecteren met installeren.
      Kon je dit bij het basis pakket installeren niet in nl zetten?

      • Nee, bij de Amerikaanse kan ik alleen kiezen uit de talen: Engels, Spaans en Frans.

        De uitbreidingen kon ik wel alle talen kiezen omdat deze in Nederland gekocht zijn.

        Heel apart inderdaad! In ieder geval toch bedankt!

      • Wat raar inderdaad! dan weet ik het ook niet? en als je dan bij studententijd voor de Nederlandse installatie kiest? krijg je dan niet alles automatisch in het nederlands? ben er wel benieuwd naar 🙂

  2. Hey

    Ik heb zo genoten van je filmpje lekker lang!
    Ik kan niks laten weten wat ik in de sims 3 studententijd kan doen wat die heb ik niet 😀 😦

    Ik ben wel van plan hem te gaan kopen hij is zo vet!

    Gr. Mart

  3. Ik heb nu al zin in het volgende filmpje maar maak je je filmpjes op zondag in de avond en zet hem daarna op je blog kan je de filmpjes eerder maken en eerder er op zetten. Al vast bedankt !

    • Hoi Isa,

      Ik maak de filmpjes op de tijden dat ik dat kan en wanneer ik dat wil! daarnaast heb ik ze soms al vroeg geüpload maar doet youtube er nog een uur over om het filmpje te verwerken.

      dus je ziet vanzelf wanneer er op zondag een filmpje online komt!

    • Ik heb voor een fansite gewerkt en dat vond ik erg leuk dat ik er mee door ging. Toen ik op school de opdracht kreeg om een onderneming te beginnen ben ik hier mee begonnen. Omdat er nog geen goede nederlandse tutorails of letsplays waren

  4. Hey marii

    Ben blij dat je sims het weer doet en beestenbende weer boven water is 😀
    Verder:ik heb vandaag met aliens gespeelt en een alien baby gekregen!

    Ik heb ook een sins 3 acc voor de store nauw weet ik niet hoe ik aan sim points kom en hoe jij aan aurora skies komt want die wereld wil ik heel heel graag!

    Alvast bedankt voor amtwoord.

    Gr. Mart

Geef een reactie

