Lets Play De Sims 3 Studententijd | Deel 1 | Intro/CAS


Gister zag ik een mail in mijn inbox dat mijn bestelling was verzonden. Toen ik vandaag thuis kwam was niets minder waar, daar lag hij dan de sims 3 studententijd. Ik heb het spel meteen geïnstalleerd en voor jullie vandaag al het eerste lets play filmpje. Stiekem vind ik dit wel vet omdat hij officieel donderdag pas zal uitkomen in Nederland.

Veel Kijkplezier

13 gedachtes over “Lets Play De Sims 3 Studententijd | Deel 1 | Intro/CAS

  1. Echt super leuk filmpje alleen als het filmpje af is gelopen dan denk ik altijd nu moet ik weer wachten tot volgende zondag kan je misschien de filmpjes nog langer malen want dit was wel een kort filmpje Ps: echt leuk filmpje

Geef een reactie

