Fotomomentje Februari


Het is vandaag 1 maart en dat betekend dat er een nieuw fotomomentje van de maand februari online!
Februari ging snel voorbij, Deze maand ging ik weer naar school, hadden we sneeuw en genoot ik van een weekje vakantie. Kijken jullie mee?

Elke Donderdag heb ik een lange dag les waarin ik tussendoor een uur de tijd heb om avonds te eten. Nu deed ik dit met wat soep en baguettes. Nu wou ik één op mijn bord leggen en de andere weer terug in de oven leggen. Helaas viel die op de grond. Vond het jammer van mijn eten.

 

Zondags werd ik wakker met een witte wereld. Het bleef helaas niet lang liggen.

Begonnen in een nieuw boek! Evermore, ik heb hem net uitgelezen en kan jullie hem zeker aanraden!

Ons prinsesje is af en toe een dikke deugniet. Hier lag ze lekker op haar nieuwe kussen.

Ik wil niet op de foto, laat me toch slapen!

Een week vakantie betekende een week niet zwemmen! Dus kon ik weer eens nagellak op doen. Hier heb ik een kleurtje uit de nude collectie van essence.

In de vakantie ging ik winkelen met een goede vriendin. We besloten om eerst bij de Hema te lunchen. Ik had dit lekkere broodje met kaas en chocomel.

De buit na het shoppen, terug in de trein.

Ik kocht niveau Lip Butter! en hij is super fijn!

Ook kocht ik deze twee 3d oogschaduw van Essence. Ik vind de kleuren erg mooi al zijn ze wel heel licht.

Hiervoor ging ik naar de stad. Ik had echt nieuwe schoenen nodig. Blij met mijn nieuwe nikes

Waar een doos ligt, zit Mila

Dinsdags ging ik cupecakes bakken met een goeie vriendin. De volgende dag zouden we op kraamvisite dus maakten we cupcakes voor een andere vriendin van ons. Dit was mijn eerste.

De cupcakes net uit de oven. Als jullie goed kijken zien jullie er dieren in terug.

Het eindresultaat! Het was leuk om te doen.

Ook reisden we terug in de tijd met Syntes.

Beschuit met roze muisjes! Op het dochtertje van een goede vriendin. Het was erg gezellig! Echt een schatje!

De hele dag hadden we een flinke reis van drie uur heen en drie uur terug.  Terugreis maakten we een stop in Groningen en gingen eten bij de Mac. Ik was ook echt toe aan de patat.

Tijdens het shoppen had ik dit knal roze/oranje trui gekocht!

Mijn To Do List deze vakantie

De laatste dag van de vakantie kroop ik lekker de hele dag achter mijn pc! Drie keer raden wat ik aan het doen was 😉

Omdat ik de vorige keer mijn eten lied vallen besloot ik afgelopen donderdag op school te eten. Gezellig met andere klasgenoten aten we in de C kantine.

Tja, Ik ben gewoon dol op chips! deze keer had ik bugles

Dat waren alweer wat foto’s uit de maand Februari. Wat hebben jullie deze maand gedaan?

Een gedachte over “Fotomomentje Februari

Geef een reactie

