Lets Play De Sims 3 Jaargetijden | Deel 17


Vandaag al weer deel 17 voor jullie. Ik zal vanaf nu alleen nog op zondag een filmpje online posten! Volgende week weer een nieuw deel van jaargetijden.

Tevens kun je de familie met het huis downloaden via de sims 3 uitwisseling
Download Link: KLIK

11 gedachtes over “Lets Play De Sims 3 Jaargetijden | Deel 17

  1. Heey Marii,

    ik vind dit een leuk huis en ik heb ook meestal geen zin meer om naar een Festival te gaan omdat ik bij allemaal al best vaak ben geweest en dan kan je steeds alleen maar dezelfde dingen doen en dat verveeld nogal.

    Gr. Anouk.

      • Ik heb er nog niet zoveel omdat ik nog maar ongeveer een jaartje The Sims 3 speel en ik heb nog niet zolang geleden een goede site gevonden om dus een uitbreiding te downloaden maar ik heb Jaargetijden,Levensweg,Beestenbende en ben nu toevallig Ambitions aan het downloaden en ik download van http://www.torrentz.com en als Studentenleven er is dan download ik die ook.

        Gr. Anouk.

        Ps welke heb jij?

  2. Hi Marii,

    Echt een leuk huis en jij maar zeggen dat je dat niet goed kan 😀
    Ik vind het een mooi huis!
    Ook al was het best kaal maar dat kwam om dat je blut was 🙂
    Maar dat maakt niet uit!!! Het is een realy mooi huis!

    En wat een cute baby!

    Ik heb echt veel van jou filmpjes geleerd en heb zin in studenten leven!!!

    Gr. Mart.

  3. heeey marii

    alweer een super leuk filmpjuh 🙂
    EN DAT IS EEN SUPER MOOI HUIS!!!!!!
    wauw!!!!!!!!!
    en ook cool dat je die alien hebt
    en die cute baby!
    geweldig!!!!!
    en dat je met zoooon GROOT gezin kan spelen
    en ze worden bijna nooit geel wow :O

    de zwiperzwappers van floor 😛

  4. Hej Marii! Ik kijk elke week jouw super leuke filmpjes! Eerst kon ik je blog niet vinden,maar nu zie ik hem! Ik ben jouw grote fan en en echte sims 3 fan! Ik verheug me op dat studentenleven uit is, want die festivals worden erg saai….Ik heb alle uitbreidingen en acossoires pakketen. Maar ik heb een vraag:
    1.Weet je misschien wanneer island paradise komt? Dat stond in http://www.thesims3.com/ dat die er KOMT. Ik ga later schrijven want ik weet geen vraag meer….

Geef een reactie

