Lets Play De Sims 3 jaargetijden | Deel 16


Omdat ik lekker met ze aan het spelen was hier een nieuw deel van deze LP serie.

Veel kijkplezier!

18 gedachtes over “Lets Play De Sims 3 jaargetijden | Deel 16

  1. Echt waar jij kan echt leuke fimpjes maken maar nu genoeg geslijmd haha maar doe jij Matt en Lisa nog in een ander huis met hun kindje die op komst is?
    Ik heb toevallig vandaag ook mijn Sims laten trouwen en ik kan niet wachten totdat er Zondag weer een nieuw deel komt!

    Gr Anouk.

  2. weet je wat ik raar vind…. als je een alien toevoegt krijg je het ruimteschip van die alien. daar kan je naar kavels mee gaan maar ook bijvoorbeeld voor de grap je buurman ontvoeren! maar het was wel weer een leuk filmpje!

Geef een reactie

