Lets Play De sims 3 jaargetijden | Deel 14


Hoi Hoi, Vandaag weer een nieuw deel van Lets play de sims 3 jaargetijden. Hierin zie je de verjaardag van Darwin. Ik heb afgelopen week een Engelstalig filmpje opgenomen gewoon een probeersel om het zo maar te noemen.

Veel Plezier met kijken

11 gedachtes over “Lets Play De sims 3 jaargetijden | Deel 14

  1. Nou ik wens je heel hele fijne vakantie want ik moet morgen helaas weer naar school 😦 leuk filmpje trouwens en ik zou het heel leuk vinden als er deze week meer komen.

    Gr. Anouk.

  2. Hey Marii

    Ik vind je filmpjes super maar dan ook echt super leuk!!!
    Ik heb zelf ook de sims 3 en ook een paar uitbreidingen en die zijn ambities beestenbende bovennatuurlijk en jaargetijden en ik wil ook super graag university life (zelf wil ik ook na middernacht nog. )

    Ik had ook nog een vraag over Jaargetijden.
    Weetje meschien hoe je de baan voedsel verkoper kunt opstarten/beginnen. En waar???

    Groetjes Mart

  3. Heey Marii

    je filmpjes zijn helemaal tegek
    en ik heb een vraag:
    hoort voor fooien spelen op een gitaar bij een uitbreiding?
    zo ja, bij welke????
    zo nee, hoe doe je het dan????!!!!?!
    kheb zin in je univirsity life filmpjuhs

    de zwippe zwappies van Floor

Geef een reactie

