Lets Play De sims 3 jaargetijden | Deel 13


Vandaag heb ik weer een nieuw deel voor jullie online gezet. Het maken van lets play’s ben ik eigenlijk gaan doen door het vak ondernemen. Afgelopen week heb ik mijn cijfer voor het maken van deze filmpjes terug gekregen en dat was een 8.8 een cijfer waar ik super blij mee ben.
Ik ga door met het maken van lp jaargetijden tot dat Studententijd uitkomt. Dan ga ik daar een nieuwe reeks mee maken.

veel kijkplezier

18 gedachtes over “Lets Play De sims 3 jaargetijden | Deel 13

  1. hey marrii weerm een leuk filmpje! je moet echt ook een lets play sims 3 studententijd maken! jammer eigenlijk dat ie pas op 7 mrt uitkomt…. ik zou hem echt zoooo graag willen hebben! πŸ˜‰

  2. Hey marii
    je maakt hele leuke filmpjes zeg
    ik bewonder je filmpjes en hoe je speelt op de sims
    oh ja ik wil ook ZOOOOOOO graag studenten tijd
    die lijkt me helemaal GE-WEL-DIG πŸ“šπŸ“–
    super veel bewondering voor je.

    groetjes floortje

    P.S gefeliciteerd met je nieuwe computer πŸ’»

  3. je doet wel let play sims 3 jaargetijden maar ik zou het echt heel leuk vinden als je op vakantie zou gaan! Ik wil hem graag kopen maar wil wat meer info? Dus als je dit zou willen doen word ik heel blij ☻

  4. Super leuke filmpjes marii!
    Ik speel ook al een aantal jaren de sims en ik kan niet stoppen!
    De sims 3 jaargetijden is al besteld en hopelijk een van deze dagen in huis!!
    Ik hoop snel nieuwe filmpjes te zien en ook vooral van studentenleven!! Die lijkt me helemaal te gek.

    Gr. Jessica

    • He Jeccica,

      leuk dat je ook fanatiek speler bent πŸ™‚
      Ik zelf kan ook geen genoeg krijgen van de sims er zijn zo veel mogelijkheden.
      Veel plezier met jaargetijden πŸ™‚ laat me weten hoe je de uitbreiding vind
      Ja, er komen zeker meer filmpjes helaas doordat ik nog studeer is er niet altijd even veen tijd om een filmpje te maken maar dat geeft niet. 1x in de week blijven ze kmen. ik zelf kan ook niet wachten op studentenleven.

Geef een reactie

