Lets Play De Sims 3 Jaargetijden | Deel 12


Daar is hij dan, deel 12 alweer. ik hoop niet dat het saai begint te worden maar soms gaan dingen niet zoals ik ze wil in het spel. Dat blijkt ook wel in dit filmpje.

Veel plezier met kijken.

5 gedachtes over “Lets Play De Sims 3 Jaargetijden | Deel 12

  1. Super leuke filmpjes Marii! Ik heb je gevolgd! Ik vind je echt super tof! Ik krijg misschien de sims 3 jaargetijden… Hope So! Dus die filmpjes van jou zijn super! (Het is ook handig om mijn moeder een beetje over te halen.. Hihi!)

  2. Echt geweldig! Het is echt hÊÊl erg leuk dat je lets plays maakt! 🙂 Ikzelf heb ook alles van de sims & speel het ook wel al redelijk lang. Maar toch leer ik soms toch wel veel bij van je! 🙂 Top! Vandaag komt deel 13! Niet?
    Groetjes Dilara! 🙂

    • He Dilara,

      Wat leuk dat je op mijn youtube kanaal en op mijn blog reacties achter laat! Vragen mag altijd.
      Vandaag komt inderdaad deel 13 en hierin zal ik reageren op de mail die je mij gestuurd hebt!
      De vraag op het mailen: Ik voel me vereerd dat je met mij wil mailen maar op dit moment heb ik daar geen tijd voor en is mijn E-mail adres prive! Vragen kun je het beste hier stellen!

      Hopelijk heb je zo antwoord op je vragen

Geef een reactie

